Berlin, mod slutningen

Europe » Germany » Berlin » Berlin
August 7th 2009
Published: August 7th 2009

Berlin

Vi har det rigtig godt hernede.
Berlin er bare en fed by! Vil rigtig gerne tilbage hertil. Det er ogsaa bare saa let at komme rundt til tingene, saa det er meget lettere at faa set en hel masse!

De sidste dage har vi gjort det til lidt af en sport at spise forskellige steder med forskellige "madomraader", saa vi har spist amerikansk, italiensk, indisk, tja det eneste vi rigtig mangler er nok tysk. Men vi faar nok chancen senere. Lige nu vil vi bare gerne have noget mad man ikke lige kan lave paa et lille trangia (gasblus).

Paa mandag skal vi jo hente bilen, saa om lidt skal vi beslutte os for hvad vi vil naa at se mens vi er her i byen. Vi kan i hvert fald ikke naa det hele. Vi falder konstant over nye tilbud. Wannsee (badning), Dali museet, etc.

Dagen i dag er gaaet med kanalrundfart paa Spree. Stod af efter Reichtag og laa det meste af eftermiddagen i Tiergarden hvorefter vi tog hjem igen. En rigtig slap-af-dag hvor vi saa naaede at skrive postkort og laese i boeger og nyde det gode vejr.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0321s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb