Anne Sofie

Fie

Europe » Switzerland » South-East » Chur August 19th 2009

Vi har nu vaeret i smukke schweiz i 6 dage, her er baade laekert og varmt. Foerst i ägeri hvor vi har vandret. Nu er vi i Mur hvor vi har besoegt Tierpark med alle slags vilddyr :) i morgen gaar turen forbi bjergpas og gletcher saa det bliver fedt. Derfra gaar turen videre syd paa. Paa vej til Schweiz har vi set baade Leipzig, Nürnberg og Sigmaringen, de to sidste steder meget flotte. Vi cruiser i vores laakre VW Polo med airconition, gps og hoej musik. Ellers har vi det rigtig godt og vi er blvet godt brune og har vaennet os til varmen :) Stort kram Fie og Amelie ... read more

Europe » Germany » Berlin » Berlin August 7th 2009

Vi har det rigtig godt hernede. Berlin er bare en fed by! Vil rigtig gerne tilbage hertil. Det er ogsaa bare saa let at komme rundt til tingene, saa det er meget lettere at faa set en hel masse! De sidste dage har vi gjort det til lidt af en sport at spise forskellige steder med forskellige "madomraader", saa vi har spist amerikansk, italiensk, indisk, tja det eneste vi rigtig mangler er nok tysk. Men vi faar nok chancen senere. Lige nu vil vi bare gerne have noget mad man ikke lige kan lave paa et lille trangia (gasblus). Paa mandag skal vi jo hente bilen, saa om lidt skal vi beslutte os for hvad vi vil naa at se mens vi er her i byen. Vi kan i hvert fald ikke naa det hele. Vi ... read more

Europe » Germany » Berlin » Berlin August 5th 2009

De sidste 2,5 dag har vaeret fulde af oplevelser! Vi har vaeret oppe i Reichtag, set Brandenburger Tor, Unter den Linden, Bebelplatz, Charlottenburg, Kurfürstendam og mm. Det har vaeret baade sjovt og spaendende og vejret har vaeret med os, laekkert :D Vores vandrehjem er ogsaa rigtig fint, selvom vi ikke er der saa meget... Vi hygger os og har det rigtig godt. Berlin er helt sikkert et besoeg vaerd. I morgen staar den paa salsa og gratis museumsbesoeg.... read more

Europe » Denmark » Region Syddanmark » Odense August 3rd 2009

Så er det dagen hvor det sker! Vi tager toget kl 8:10 fra Odense og er så i Berlin kl 14:36.... read more

Europe » Denmark » Region Syddanmark » Odense July 31st 2009

Her sidder jeg så og har sidste dag på arbejde, i morgen skal jeg have besøg af familien og mandag sker det så. 2 måneder i Europa. Glæder mig helt ustyreligt selvom det er lidt underligt at skulle undvære Henrik i så lang tid. Denne entry er mest for at teste om det hele virker :)... read more

Tot: 0.062s; Tpl: 0.003s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb