AIGUE MORT,MORT OLMUS...

Published: February 10th 2016

LE GRAU DU ROI-AIGUE MORTE

Geo: 43.5686, 4.19076

GÜN 26 GÜNLERDEN PAZARTESİ:

Sabah güneşli bir havaya uyandım.

Kahvaltımı kuş sesleri arasında yaptım.
Ayşe uyanınca havuza gitmeğe karar verdim..
Burada iki tane havuz var.
Birisi normal bildiğimiz havuz, öteki ise çeşitli su atraksiyonlarının yapıldığı kaplıca ..
Akıllara zarar bir yer …
İçeride akıntılar yaratmışlar ..akıntıya karşı zorlanarak yürüdüğün bir yolda sürprizler hazırlamışlar ..Kafandan aşağı sular dökülüyor alttan kabarcıklı sular atıyorlar ..Aniden Indiana Jones olup çıkıyorsunuz …Velhasıl içimdeki çocuğu artık zaptedemiyorum.
Kendini oradan oraya atıyor bu çocuk..
Havuzun bir yerlerine suyun içine bisikletler koymuşlar ..İncelmek isteyen kadınları tepesinden indirmek mümkün değil ..
Benim de zaten incelmek gibi bir merakım da yok ..
Bir iki denedim ve sıkılıp bıraktım…
Havuzdan sonra, hava birden bire değişiverdi..
Nasıl oluyor da bu denli hızlı değişiyor ? şaşırıyorum ..
Ayşeciğim yeni tavamızla harikalar yaratıyor..Muazzam bir omlet yaptı..ikimizde yumurtacıyız ve çok seviyoruz..Bana göre yatırımımız kendini ödedi bile..Kara bilem geçtik …
Yemeğin sonuna doğru damlalar düşmeğe başladığında toparlandık.
Bendeniz, biraz da rozenin etkisiyle kendimi aracın içine attım.Bir güzel şekerleme yaptım ..anlatamam..çok tatlı oluyor ..
Akşam üstü uyandım ..giyinip süslendik ve çok yakında yer alan Aigue Mortes için yola çıktık..
Aigue Mortes, tam orta çağ dizi filmi çekilecek bir yer..Fakat bu yıl nedense pek sönük .
Daha önceki ziyaretlerimizde sokaklar adam almıyordu ama bu kez pek tırt..Burada ünlü nougat mağazaları var .Biraz aldık tabi..Biraz foto, biraz dolandıktan sonra Le Grau Du Roi'ya yöneldik..
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

Aigue Morte Clipi :

Tot: 0.088s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0422s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb