Dag 16 en 17 – Zondag en Maandag 17 en 18 september 2017 – Sagone - Olmeto Plage.

France's flag
Europe » France » Corsica » Olmeto
September 18th 2017
Published: September 18th 2017

Onderweg naar Olmeto-PlageOnderweg naar Olmeto-PlageOnderweg naar Olmeto-Plage

Lachen met de Indonesische NL Zwitsers.
Dag 16 – Zondag 17 september 2017 – Sagone

De programma rondrit van 220 km langs het Circuit des 4 Merveilles laten we voor de liefhebbers. We vinden het te veel corvé. Dus we doen lekker niets, en profiteren nog van het mooie weer hier. 's Avonds bij het diner horen we wel de verslagen.

Dag 17 – Maandag 18 september 2017 – Olmeto Plage.

Verplaatsing 100 km verder naar het zuiden. Onderweg, bergen, bergen, en daar achter opnieuw bergen. Mooie vergezichten. Bij een stopplaats onderweg ontmoeten we een koppel Indonesische Zwitsers die met ons Nederlands praatten. Wij dachten dat ze NL waren. 'Zien wij er dan zo uit' ? was hun vraag. – Wat zeg je dan. Vriendelijk koppel.

Bij aankomst op de cp om 13u is het beginnen regenen. Aan een stuk tot we gingen slapen.

Geen strand gezien. Mijn boek is uitgelezen. De satelliet is onvindbaar. Het is te nat om een betere plaats te gaan verkennen.

De cp heet : Ras l'Bol. Zeer toepasselijk !

19th September 2017

Ha regen! Dat hebben we hier ook genoeg!

Tot: 0.079s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 33; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb