Nonni, loppu tältä vuodelta

Europe » Finland » Southwest Finland » Turku
November 5th 2010
Published: November 8th 2010

Nonni. Loppu tämäkin. Syksy tuli äkkiä. Paljon oli muita menoja.

10.9. hoksattiin lähteä Aurajokeen katsomaan sotalaivoja. Niitä oli vaikka millaisia. Pojat ehtivät heilutella norjalaisille sotapojille, jotka vilkuttelivat takasiin, ennen kuin tylsä suomalainen sotapoliisi tuli sanomaan, että jos vähän kauempana veneilisitte. No, onneksi joki ei ole kovin leveä, kyllä ne hyvin näkyivät edelleen. Kun kerran Myllysilta oli purettu, päästiin ajelemaan ihan Kirkkosillalle asti, kurkistelemaan kotimaisemia toisesta näkökulmasta.

Sen jälkeen matkailtiinkin muualla, tai oltiin hölmöjä ja uskottiin pessimistisiä säätiedotuksia. Tavarat käytiin hakemassa pois 27.10. ja sitten piti ruveta suunnittelmaan jo nostoa.

Tupu sai kokea uusia ulottuvuuksia ajaessaan ihan yksin Narskun 5.11. Uittamosta nostoluiskalle. Saatiin vene kunnialla vuokratrailerille ja vedettiin se Jokisivulle Poutalan suuliin talviunille. Sitten vaan suunnitelemaan seuraavaa kautta! Korjaamaan lämppäriä ja ompelemaan verhoja!

Tot: 0.072s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 53; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb