ReissuVihko

Europe » Finland » Pirkanmaa » Tampere
May 27th 2012
Published: May 27th 2012

Nashvillesta nääsvilleen Lauantaiaamuna törmättiin hostellilla jyväskyläläiseen pariskuntaan Eemiin ja Outiin, jotka oli kans kiertämässä autolla Usaa, He oli menossa viidessä viikossa Miamista San fransiscoon, joten maileja on kiitettävästi matkan varrella, mutta niin on paljon näkemistäkin. Siinä meidän kirjautuessa ulos hostellista selvis, että tänään oli paikallisen bänd... Read Full Entry

Photos are below

28th May 2012

Home sweet home
Hieno on ollut,seurailla teidän seikkailujanne,täältä koto-sohvalta käsin ja mukava saada teidät taas tänne Manseenkin välillä. Teidän viettinne varmasti tulee teittiä vielä kuljettamaan moniin uusiin ihmeisiin,kunhan ensin olette tätä juuri päättynyttä maailman-valloitusta ehtineet vähän sulattelemaan.. Noita kauniita viimelauseita oli mukava lukea,yhdessä kulkien ja toisianne tukien,olette seikkailleet kohta ensinmäisen avio-vuotenne,mahtavaa.ei nyt muuta kuin Terve Tuloa Kotiin ryhmä LIMPPA! T:jaska

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 20; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb