ReissuVihko

KotiKotiKoti

Home sweet home
Jepajee.

Vuoden vaihdon jälkeen matka on asettunu päälimmäiseks mieleen ja kaikki muu suami- ja tamperehömpötys taka-alalle. Enää ei tarvi miettiä ostaako citarista karjalanpiirakoita tai joitain muita tuikitärkeitä tarjoustuotteita, vaan nyt mietitään pärjääkö neljällä t-paidalla ja viisillä sukilla. Ollaan noudatettu pakkauksessa logiikkaa ” vähempi parempi”.

Ulkonen kovalevy ja kameran muistikortti jo odottaa matkan ensimmäisiä höyläilyjä, mutta saa nähdä kuinka meidän netin käyttöä on rajoitettu Kiinassa ja kuinka usein siis päästään päivityksiä väsään.

Uuden vuoden pirskeet oli mukavat ja niiden jälkeen siinä sitten hiipikin haikeus niskaan. Läheisiä tässä tuntuu olevan jo ikävä, kun tietää seuraavien yhteisten hetkien olevan viiden kuukauden päässä. Tänään käydään vielä eazyjen kanssa tiistaiburgereilla fiilistelemässä ja seuraavaks sitten jo heilutetaan nenäliinoja suamen kamaralle.

Reissua odottaa innolla. Sen antamat seikkailut on varmasti ainutlaatusia. Päästään muuten viettää Kiinaankin vielä uutta vuotta, mut mut kahtellaan noita zeikkailuja tarkemmin sitten, kun ollaan niiden äärellä. Suomee ei sinänsä tuu ikävä, mutta just läheisten suhteen ikävä alkaa hiipiin. Koitetaan kuitenkin blogin kautta pitää teidät reissussa mukana ja innolla luetaan myös teidän kommentteja.

Matkailumusiikkia:

äänestäkää meille hyvä presidentti!

RinkatRinkat
Rinkat

Reput pakattuna

Tot: 0.112s; Tpl: 0.022s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0479s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb