Heuvelig Finland


Advertisement
Finland's flag
Europe » Finland » Päijänne Tavastia » Hämeenlinna
June 28th 2010
Published: June 30th 2010
Edit Blog Post

Men Litouwse kamergenoten waren al vroeg op de been. Ik vertrok een pak later. In het begin probeerde ik de Finse fietsroute uit maar na 10km was ik het spoor al bijster en kwam op een hoofdbaan uit met gemiddeld verkeer. Dit zou eigenlijk zo blijven voor de ganse dag. Het schoot zo wel goed op maar aangenaam rijden was het niet. Ik ondervond ook dat Finland niet plat is, de meerdere heuvels werkten uitputtend en het laatste stuk met veel tegenwind deed daar ook geen deugd aan. Redelijk laat op de avond kwam ik op de camping aan waar ik even achterover viel van de prijs van 20€. Dit enkel voor mezelf voor 1 nacht! Er waren nog enkele gasten. Tent opgezet en gekookt. Ik ontdekte ook dat Finnen niet echt preuts zijn want de douche was gewoon een cabine in het sanitair waar je zichtbaar was voor iedereen. Tijdens het typen van men verslag ’s avonds viel ik in slaap.

Advertisement



Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 34; dbt: 0.0271s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb