SÅ tager vi på interrail.


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark
June 14th 2009
Published: June 14th 2009
Edit Blog Post

SÅ er det i dag vi tager på interrail - det er helt mærkeligt, at det er nu, det er jo noget der næsten hele tiden har været langt ude i fremtiden, men nu er det ved at være nu :-)

Det er godt nok tidligt at skulle op klokken 6 en søndag *Gab* (Det hjælper jo heller ikke at vi kom sent i seng) - men pakkes skulle der jo, og jeg fik da også pakket færdigt, så nu vejer rygsækken 11,5 kg. Så er spørgsmålet bare, om jeg har pakket for meget eller for lidt (Nu må vi også se hvor meget jeg egenlig har glemt)
Henrik har selvfølgelig været klar siden i onsdags, så han er ikke stresset (Men så må jeg være det for os begge to ;-))
Det skal nu blive dejligt at komme af sted.

I aften skulle vi så ankomme til Prag, og så håber vi bare at vi kan finde vores hotel - men mon ikke det skulle være muligt.

Dem der følger vores blog må have det godt, og smid endelig en kommentar eller to, det er altid dejligt at høre fra folk :-)

Hilsen Mette

Advertisement



14th June 2009

Pakke for meget?
Hehe...jeg tror ikke du kan pakke for meget Mette. Man skal som kvinde, gerne kunne have noget at vælge imellem. Kom godt afsted I to!
17th June 2009

Prøver igen
Hej i 2 turtelduer Jeg har faktsik skrevet til jer før men jeg må åbenbart have gjort noget forkert for jeg kan ikke finde det nogen steder ( bare Mette var her til at hjælpe). Nå men håber i trods alle togbesværlighederne er kommet godt afsted. Hvis i bliver ved med se så meget på resten af turen er i jo ligesom en historiebog når i kommer hjem igen :-) Rigtig gode billeder i har taget - jeg er spændt på at se flere. Ha det godt og fortsat god tur. Kh Winnie

Tot: 0.04s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0233s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 4; ; mem: 1mb