snart down under


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Midtjylland » Aarhus
August 10th 2005
Published: August 10th 2005
Edit Blog Post

hejsa

ja nu er der ikke så længe til jeg skal afsted. det bliver smadder spændende, men jeg kommer nu også til at savne jer alle sammen. så skriv endligt. jeg vil holde dagbog, så godt jeg nu kan og skive det ind i denne lille blog jeg har fået lavet. hvis jeg altså kan få det til at virke. men her kan i så følge med i hvad jeg laver. og i kan tilmelde jer, så i får besked når jeg har skrevet noget nyt. jeg har sagt tidligere at jeg ville holde dagbog inde på messengers space, men det er jeg jo så gået fra da det ikke er alle der er på messenger. men dem der er kan jo gå ind og kigge aligevel på: http://spaces.msn.com/members/groenkaer/PersonalSpace.aspx?_c01_blogpart=myspace&_c02_owner=1&_c=blogpart

jeg vil smutte igen, vi ses forhåbentligt inden jeg tager afsted.

ellers et kæmpe knus fra mig

Advertisement



10th August 2005

God tur
Hej Maria Du må have en rigtig god tur, hvis vi ikke snakkes inden. Jeg glæder mig til at følge din færden her på siden. Kh. Søren
4th September 2005

Også God Tur fra mig ...
Hej Maria. Jeg håber, du kommer godt "down under" og i det hele taget får en super tur. Jeg glæder mig til at opleve en del af Australien med dig til foråret. 1000 knus fra * LOTTE *
4th September 2005

Vil savne dig
Hej Maria. Håber at du får en rigtig god tur og glæder mig til at høre en masse spændende historier om dine oplevelser. Men jeg kommer til at savne dig!!!! Knus Helena

Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb