Det er lige om lidt!


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Hillerød
October 21st 2012
Published: November 30th 2012
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Hjem kære hjem...

Jep, det er her jeg sidder pt. :) I lille søde Danmark.

Okay, det er lige om lidt... Ja, her sidder jeg så, ca. 13 timer og 50 minutter fra at rejse fra Danmark og beslutter mig for at oprette en blog. Lidt sent? Måske, men sådan bliver det altså!
Efter at have taget 'afsked' med venner, familie og hjemmet, så siger man snart goddag til først New York og derefter Honolulu - jeg klager skam ikke! :-)

Jeg rejser jo gennem Dansk Studie Center, hvor jeg rejser sammen med en større gruppe, som også har valgt dette ophold - vi er vist en 40-45 personer, hvoraf der er godt 7 svenskere, og hvor fordelingen ligger på 10-15 drenge, resten er piger. Jeg føler med drengene, når vi i New York skal på 'Sex and the City'-tour!

Kufferten blev pakket allerede i formiddag, og jeg tror aldrig, jeg har været så tidligt færdig med at pakke før! Man har vel lært noget, de 18 år man har levet indtil nu! Det er også det næste - jeg skal for første gang holde fødselsdag udenlands uden min familie. Det må være endnu en del af oplevelsen!

Nå, bloggen er oprettet, og ja.. Vi ses om ca. 2 måneder igen! :D

Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0486s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb