Rejsen tager form!

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen
October 28th 2008
Published: October 28th 2008

Hej alle dem som er interesserede i vores lille eventyr

Dette er det første blog indlæg af formentlig mange. På denne blog vil det være muligt at følge med i hvad vi render og laver.
Bloggen er som en avis, men det betyder ikke at den vil blive opdateret HVER dag!!! Når der er tid, eller der virkelig er sket meget, så vil man kunne følge med her.

Der vil på denne side både være billeder, videoer og dagbogs lignende indlæg af vores eventyr.

Som det er nu

Vi er fire der skal afsted: Martin, Morten, Anders og Jacob
De tre af os er gamle efterskole venner, Martin, morten og Jacob, Anders er en fælle ven, som i sidste øjeblik bestemte sig for at han ville med - selvfølgelig et kæmpe plus for os alle.

Afrejse datoen for Martin, Morten og Anders er den 25. nov. Jacob rejser den 27. nov.
De først nævnte starter allerede deres eventyr i lufthavnen, da deres billet dikter en masse mellemstop undervejs 😉 De kommer til at flyve fra København - Berlin - Frankfurt - Bahrain - Bangkok, med en overnatning i Frankfurt!
Jacob flyver direkte.

Det var alt for denne gang, mere følger

15th November 2008

ROAR - Nu med added RSS feed.
Saa kan jeg foelge med i hvad hulen i laver paa den anden side af kloden.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb