dag 4: regenachtig

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Liberec Region » Harrachov
August 6th 2010
Published: August 6th 2010

ALERT! andere "blogwriter" Robin

na een halve watermeloen te hebben opgenomen begin ik met deze blog.

Er is niet veel gebeurd vandaag omdat het vandaag niet veel droog is geweest.

deze morgen zijn we naar ... geweest in Polen, volgens de ma was het de parel van het land; we kwamen aan een parkeerplaats in gietende regen,
waar een parkeerwachter stond op sandalen in de regen. we kregen maar liefst 3 tickets voor te parkeren.

Eens de regen gemindert was trokken we onze stapschoenen aan en trokken we in het stadje, na een aantal markten afgewandelt te hebben hadden we wel door dat het niet echt zo'n parel was. maar toch geen probleem, we hebben nog een beetje gewandelt door het stadje, ons middagmaal opgegeten en teruggetrokken naar ons hotel.

in het hotel gingen we ieder onze eigen weg, Ik(Robin) en de pa gingen onze namiddag doorbrengen in de sauna. de ma ging "een dutje" doen
en rick heeft de hele namiddag ge-no-lifed op de laptop.

m.a.w. een magere 8894 stappen voor vandaag!

dit was blogwriter Robin De Vree live from Tsjechiƫ.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0241s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb