OFF GUNU


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Dalmatia » Zadar
June 19th 2012
Published: January 14th 2016
Edit Blog Post

Geo: 44.122, 15.2381

GÜN 13 GÜNLERDEN SALI:

Yani ben bu Zadar'ı çok sevdim…
Kampım şahane ....adı da TC BORIK
Hiç yabancılık hissetmiyorum..
Banyo 2 adım
Deniz 100 adım…
Ağaçların altı püfürdek..
Benim alanım çok geniş…
Güneşin konumuna göre Şahbaz'ın yerini istediğim gibi değiştirebiliyorum.
Yemek öncesi ve sonrası 3 kez uyuyorum..
Yolun yorgunluğunu atmak buraya denk düştü..
Yol ve seyahat stresi bitti.
Bu nasıl güzelliktir ?
Notlarımı toparladım…yazılarımı yazdım
Arada denizime giriyorum..
Seyahat planlarım devamlı değişiyor…
Yeni hobim seyahat planlarını gözden geçirmek..
Akşam üstü kampın köşesine denk düşen Borik marinasına gittim.
Avrupa'nın en hızlı 2 ci el tekne pazarı Zadar' da … satılmayı bekleyen tonla tekne var …
Liman yanındaki cafelere baktım maalesef internetleri yok ..
geri dönüp biraz içerilere baktım
“LA” diye bir cafe buldum ..internet var …güzel müzik var Meşrubat var…
Kısmete dev TV de dünkü maçın ikinci yarısını veriyor…
Hırvatlara yazık olmuş…
Akşamüstü malımı mülkümü toparlayıp hemen yolun karşısında olan Kampıma döndüm..
Sahilde devasa bir restoranı var kampın..
Bira ile güneşi batırdım…
Harika battı namussuz…
Bu gece İngiltere-Ukrayna maçı var.
Kendime güzel bir yemek ısmarladım ..
çift bira eşliğinde ( Ozujsko) maçı izledim.
Biracılara bir dost tavsiyesi ..
Buranın en milli ve tanınmış birası: Karlovacko
fakat siz yine de Ozujso'dan şaşmayınız ...
Yerime döndüm.
Fazla yapacak bir şey yok
Erkenden yattım
Bugün kesin bir Off günü oldu
Arada bir böyle soluklanmak gerekiyor …
Görsel malzeme adına Borik Kampın videosunu koydum ...
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Zadar Camp Videosu :



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0303s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb