inzamelactie !!!!


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium
November 18th 2010
Published: November 18th 2010
Edit Blog Post

Dag iedereen ;-) (hahahaha .... 2bezoekers)

Ik heb vandaag een actie opgestart via Facebook om geld in te zamelen voor 'Home of Hope'.
De bedoeling is om met het ingezamelde geld spullen voor de weeskinderen daar te kopen , zoals kleurboeken , kleurtjes , bordkrijt , voetballen , tandpasta-tubes , spelletjes , enz.
Doordat er daar meer dan 500 kinderen verblijven kan ik dit geen kleine actie meer noemen. Het begint uiteraard bij nul , maar hopelijk kan ik ieder kind daar met kerst een mooi cadeautje geven van de mensen uit het verre België :-) , en wordt dit zo een supergrote actie !

Dus , wie financieel een bijdrage wil leveren ...... contacteer me via email of op Facebook

Alvast bedankt !!!


Advertisement



23rd November 2010

Inzamelactie
Hallo, wil graag iets geven hoor. 't Is precies een mini schoenendoos actie. Filmpje over tehuis is leuk. Er waren precies veel blanke volwassenen te zien. Kijk eens of ze daar geen werk hebben voor me (haha) Groetjes Heidi.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb