Counting Down ...


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg
January 9th 2008
Published: January 9th 2008
Edit Blog Post

and the Adventure starts ...



Nooit gedacht dat ik ooit 8 maanden van huis zou gaan,
laat staan dat ik er ooit aan gedacht heb een dagboek bij te houden…

Wel hier en nu, op dit ogenblik, start mijn dagboek.

Over een paar weken (dagen) vertrek ik op wereldreis. Nu lijk ik nog een zee van tijd te hebben, in werkelijkheid komt het toch al heel dichtbij ...

Voor ik op 4 januari kan vertrekken heb ik nog heel wat op punt moeten stellen :
Heb ik de juiste spuitjes gehaald? Wat doe ik met mijn werk?
Wat ga ik onderweg allemaal nodig hebben ? Wat neem ik mee ?
En hoe krijg ik da dan allemaal in mijn rugzakske ... ?

Maar ook : al mijn vrienden, mijn familie en mijn collega’s zomaar achterlaten ?
Hoe gaat iedereen daarop reageren ? Hoe zal het zijn in al die jeugdherbergen te verblijven ? Ga ik mij altijd makkelijk kunnen aanpassen ?
Ga ik na enkele pintjes mijne weg tot aan de herberg 's avonds nog kunnen terugvinden ?

Ik heb het al meer dan eens ondervonden, er komt heel wat bij kijken.
Maar ik geef niet op … Dit is een jarenlange droom die ik nu ga verwezenlijken.

Volgende landen staan op mijn programma :

Singapore - Australië - Nieuw Zeeland - Indonesië (Bali/Lombok) - Thailand - Vietnam - Hong Kong - Hawaii - California - New York - Florida - Bolderberg City.

Op deze pagina’s kunnen jullie binnenkort fragmenten uit mijn reisdagboek terugvinden, zodat jullie een beetje kunnen volgen wat ik ‘daarachter’ allemaal aan het uitspoken ben... ;-)

Ziezo, het begin is gemaakt!

Jullie kunnen op de hoogte blijven door onderaan op ‘subscribe’ te klikken en uw e-mail in te vullen.
Je zal dan telkens een mail ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal/foto's plaats.

Ik zou het natuurlijk heel fijn vinden moest je af en toe ook eens een berichtje achterlaten,
Dit kan je doen door onderaan in een nieuwe blog op ‘Add Public Comment’ te klikken.
(helemaal onderaan klikken op de testblog)


Limburger wereldburger, ik ga de daad bij het woord voegen …


To be continued….


Advertisement



Tot: 0.122s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0693s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb