TEST BLOG


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg
December 18th 2007
Published: December 18th 2007
Edit Blog Post

Goed om weten :

Sommige SPAM - filters of antivirus - systemen gaan berichten van deze website automatisch in je junk-mail plaatsten.
Dit kan je verhelpen door berichten van ‘webmaster@travelblog.org’ te aanvaarden :

Klik : ‘allow messages from webmaster@travelblog.org’

Tot binnenkort !



Advertisement



18th December 2007

hallo Philip, ik wens je een schitterende reis toe en hoop dat je op onze afspraak zal arriveren met "a bottle of the finest champagne (no aldi bucht please)". Ik kijk al uit naar onze roadtrip in juli. have lots of fun and lots of safe sex
26th December 2007

all the best
Philip, ik wens je een hele fijne uitvoering van uw wens toe. Ik zal zeker vanuit hier jouw tripje volgen. Zakelijk zal ik je wel even moeten missen maar we zullen voor jou een tandje bijsteken. Ik hoop dat je veel zuurstof zal opdoen opdat we later op het jaar opnieuw kunnen verder bouwen aan uw zakelijke toekomst. Doe voorzichtig én alvast op naar een schitterend 2008!! Ronny Meersman
2nd January 2008

Aftellen geblazen... We wensen je heel veel succes toe op waarschijnlijk wel 'dé reis van je leven' en kijken al uit naar je eerste reisverhalen. Tot binnenkort! Grtz, Ben en Liesbet
3rd January 2008

succes
Philip, Ik wil je het beste wensen voor 2008 en een prettige reis rond de wereld! k hoor je nog wel groetjes Claus Kathleen
4th January 2008

Zo Maat!! Ik wens je het allerbeste met je avondtuur en weet dat ik elke stap van je zal volgen op dit blog. En hopelijk zie ik je in Vegas............Greetz Les........
5th January 2008

groeten
Een goede en fijne reis toegewenst. Geniet ervan en hou ons op de hoogte van wat je er allemaal gaat uitspoken.... Groetjes van Silvy en Jorg
6th January 2008

hia sexy howz you alls good in italy apart from 5" of snow,sun shining now, im missing you loads,keepn safe and be good!!!!!! and hia to all ya friends xxxxxxxxxxxxxxxxx
7th January 2008

Hey Philip! Ik wens je een superreis en superervaring toe! 2008 is voor u al goed begonnen hè! Wij vertrekken 23 maart richting Thailand, Laos, Vietnam, Australië en Nieuw-Zeeland... Ik zal uwe blog in t oog houden, moesten we ergens in t zelfde land zitten of zo... You never know hè, it's a small world! In ieder geval, amuseer u en geniet van alles wat ge tegenkomt! Groetjes
7th January 2008

hey schatje
héél veel succes met uwe trip. Amuzeert u & nix doen wa k ni zou doen he!!! Bubaai. Lot a kissis!!!

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb