Intro


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Antwerp Province » Herentals
February 15th 2012
Published: February 17th 2012
Edit Blog Post

Gegroet familie, vrienden en collega's,

Zoals de meesten onder jullie weten, vertrek ik op vrijdag 24/02 richting Nieuw-Zeeland.

Daarom heb ik - met enige hulp - deze blog geopend. Ik zal jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van mijn activiteiten en avonturen ter plaatse.

Nee, ik ga niet met vakantie. Het is voor mijn werk dat ik naar ginder moet.

DHL is logistieke partner van de Volvo Ocean Race, de grootste en meest prestigieuze zeilrace rond de wereld (www.volvooceanrace.com ). DHL moet ervoor zorgen dat het materiaal van de teams en van de organisatie tijdig op de verschillende stop-overs aankomt. Ik heb het geluk dat ze volk te weinig hebben voor de stop-over in Auckland, Nieuw-Zeeland.

Na een reis van ongeveer 36 uur (vanaf thuis tot op bestemming) zal ik in het 'The Sebel Suites Auckland' hotel kunnen crashen.(http://www.mirvachotels.com/sebel-suites-auckland). Hoewel, veel tijd om uit te blazen zal ik niet hebben want diezelfde dag staat er al een meeting/briefing met onze Nieuw-Zeelandse DHL-collega's op het programma...

Ik hoop dat ik dan mijn ogen zal kunnen openhouden...

Wordt vervolgd

Groetjes,

Raf

Advertisement



Tot: 0.083s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb