Hasta luego, Amigos

Published: March 31st 2009

Hallo iedereen,

Na lang twijfelen heb ik toch, onder lichte sociale druk, besloten om opnieuw een blog aan te maken. Al kan ik niet beloven dat ik vaak iets ga schrijven, ik ga deze keer vooral de foto's proberen te laten spreken om jullie zo ff te laten meedromen met ons... We vertrekken morgen, 1 april en keren op 13 juni terug waarbij we in de tussentijd de landen Mexico, Guatemala, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica & Panama aandoen.

Wees vooral vrij om commentaar te geven, je hebt er deze keer geen login voor nodig... 😉 Als je je subscribed ontvang je automatisch een mail als er een nieuw bericht verschijnt...

Buenas suertes!!

Jens & Liesbeth

31st March 2009

I'm Ready to go AMIGOS!
1st April 2009

genieten
allez liesbeth, geniet er ongeloofelijk fel van :-). Jens ook maar die weet hoe dat gaat ! greetz Paul
1st April 2009

goeie reis
Ja ondertussen zitten jullie al op het vliegtuig, naar de verre warme oorden! Hou u goed alletwee, zodat we naar de bbq kunnen komen hé, groetjes en 't amusement!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zal vol spanning wachten op de eerste verhalen!
4th April 2009

liesje
Alles goed Liesje? Khoop da ge goed zijt aangekomen en da ge al veel plezier hebt gehad :) we missen jullie toch al ma nie aantrekke en veel plezier maken mee uwe sjoe :) laat vlug ke iets wete eh :) xxx adeline
11th April 2009

jeloes
Miljaar es da daar schoon.Breng es een stuksken aardbol van ginder mee,zal het in mijnen hof placeren. Have fun !!!!!! ps.: Merci adeline voor mail.
11th April 2009

Hehehe, tzal dan een plaatselijke toilet aka gat in plank zijn voor in uw tuin.... ;) Vele groetjes!!!

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb