Antwoorden


Advertisement
Published: February 26th 2009
Edit Blog Post

Al jullie vragen beantwoord:

Nee, ik ben nog niet buiten de stad geweest. Ik ga misschien dit weekend naar een laguna waar je kan zwemmen, en dat is in een oude vulkaan. Best vet dus. En anders ga ik volgende week mee met excursies van mijn school, want dat heb ik ´s morgens les en de excursions zijn in de middag, en dan heb ik nu dus les. Dan ga ik vulkanen beklimmen etc :D.

En ja, ze zijn heel klein, ik ben ongeveer 2 nicaraguanen boven op elkaar en dan nog een stukje.

Ja, het jongetjes heet écht roberto carlos, MAAR niet naar de voetballer, maar naar de o zo bekende volkszanger hier.

En ik kan hier nog niet bruin worden, want de zon is echt te heet voor mijn witte ledematen. Het is hier vanaf 7 uur s´ochtends ongeveer 28 graden en dat blijft het tot half 7, en dan wordt het ineens donker. Maar nu is me leuk verteld dat het de komende 2 maanden nog veel warmer gaat worden, dan wordt t zomer namelijk. ... 😞

eneeeeh, mijn mama alhier staat al vanaf smorgens 5 uur in de keuken om de lekkerste dingen te maken. Ze maakt echt de hele dag door fruitsappen, dus zonder chemische shizzle, waaronder eh mango, ananas, mandarijn, tamarinde(de lekkerste :D) en nog 100 fruitsoorten waar ik nog nooit van gehoord heb. En qua eten is het eigenlijk vrij simpel, maar dan pimpt ze het op. Ze eten hier de hele dag warm en de grootste maaltijd door de middag. Meestal is het iets als rijst met bonen en ei of vlees oid of een aardappelprutje. Ik weet, het klinkt niet echt exotisch maar het is om nom nom.

Dat was het vragenuurtje. En oja, mijn les ging muy bueno vandaag, ik begin mensen al echt te gebrijpen als ze tegen me praten. :D

x!

Advertisement



27th February 2009

hihi, nu word je nog steeds verwend door je mama met fruithapjes, zo word je nooit volwassen!
27th February 2009

om....
....NOMNOMNOMNOMNOM
27th February 2009

FRANKY BOY
oh frank, al dat eten klinkt zo goed, je eetclub gaat daar gewoon door! En lekker weer! :D OVERHEERLIJK en leuk die fotos zo kunnen we een beetje zien waar jij bent (ik zou nu best met je willen ruilen mag jij mijn examens maken) en ga jijmaar nieuwe eetclupmensen werven hihi lebebr
27th February 2009

ewa
jezus jij pakt dat ook snel op dat je nu al mensen verstaat :P

Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb