Nicaragua - Ein liten paaskesvipp


Advertisement
Published: April 12th 2009
Edit Blog Post

BlaasbortsveisBlaasbortsveisBlaasbortsveis

Slik var min paaskefeiring i Nicaragua. Mango og vatn i Parque Central.
Over grensa bar det og rett inn i ein ny buss. Ein ska alli bli forstokt over kva slag folk som vi selge eller tilby ein ting paa bussturar. Matselgarar, menn me vatn, brus og ol og gamle kaaner med heimelaga boller hoyrer til det meir vanlege. Pa denne bussturen fann ogsaa ein pengevekslar ell to og ein predikant med paaskekollekt og preken paa spansk vegen inn i midtganga. Lurt aa spare tid: Halde preken medan du likevel skal fraa A til B med bussen😊

Ellers er paaskefeiring i latinamerika ganske keisamt. ALT er stort sett stengt, inkludert barar og restaurantar, og i to dagar levde eg difor paa drikkeyoughurt og appelsinjuice.

Eg kan ikkje sei anna enn at eg var ganske glad daa langfredagen var over og busstransport endeleg var mogleg igjen, og endaa ein ny busstur venta paa meg. Etter kvart byrja det aa ryke mystisk fraa motoren til bussen. Snart stoppa den heilt, og busssjaaforen sa noko paa spansk som eg berre matte gjette meg til tydinga av. Eg og ein medpassasjer med ein pose i handa fann tok ein taxi vidare med ikkje mindre enn 4 andre vaksne folk PLUSS drosjesjaafor i ein liten nedslitt bil som saavidt hang i hop. Plutseleg hoyrde heile bilen eit ruvande "kykeliky" fraa posen til mannen og det synte seg at bagasjen hans var en levande hane.. 😊

Advertisement



21st April 2009

Så morsomt med hanen:) Kommer altså ikke over hvor imponerende (og litt skummelt) det er at du reiser alene nå! Du ER tøffere enn toget! ;)
22nd April 2009

Såå konsti bilde av deg :) Du er skjønn du :) Kos deg masse videre på ferden :) Blir godt å få deg hjem snart :D

Tot: 0.157s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 60; dbt: 0.0663s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb