Guatemala: kleurenexplosie om verslaafd aan te raken


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

3rd June 2008

waaaanzinnnniiiiiig!!!
Waanzinnig, wat een mooie foto's en wat een belevenissen weer! Ga weer gauw verder op MSN met jullie. Hele dikke kus en geniet lekker verder! Pap en mam
3rd June 2008

wat doen we hier??
wij beginnen ons steeds meer af te vragen waarom we hier (ondanks 23Celsius) nog zitten . Wat mooi!
4th June 2008

geen inspiratie???
He Tias en Mias, was gezellig om gister weer te msn-en! En wat nou Tias, geen inspiratie? Ik moest weer erg lachen om jullie stukje. Ik zag meteen weer die Frank grovers of hoe die vent ook mag heten voor me. hij is toch dood? Anyway, hoe was jullie busrit? Kon je nog een beetje slapen? Ik had vannacht gelukkig geen last meer van insomnia en sliep heerlijk! Dikke kus, ook van David
4th June 2008

lekker herkenbaar
He matti en marys, het is weer lekker herkenbaar allemaal. Marloes en ik hadden trouwens ook in het rastapasta bord in caye caulker geposeert van jullie vorige bericht!!!!!
5th June 2008

Nat hè
Eindelijk hebben jullie ook een keer regen en dan niet so klein beetje ook. Maar 1 ding is zeker met al die felle kleuren blijf het er toch gezellig uitzien hihi. Dikke x van uit het nu bewolkte Nederland
13th June 2008

Hello!
Waar zitten jullie nu? Ben even benieuwd! Woensdag a.s. ga ik een weekje naar Portugal..30 graden daar. In NL is de oranjekoorts echt uitgebroken! Eén goede wedstrijd en we worden gelijk Europees Kampioen. Maar ik doe natuurlijk lekker mee met dit chauvinistische gedoe :-D Heerlijk! Krijgen jullie er daar iets van mee? Neem aan dat je wel de uitslagen checkt ofzo?! xxxx

Tot: 0.07s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 59; dbt: 0.053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb