paa kant med loven!


Advertisement
Published: February 20th 2006
Edit Blog Post

Javel, ikkje saa flink aa oppdatere, men her komer det en liten en:
naa sitter jeg her i guatemala aa slapper av paa la fuente. jeg vil tro at det er ca 30 grader ute og klokka er halv elleve. Det gaar veldig greit paa skolen, masse verb og boyinger aa huske paa men det er veldig kjekt. vi har vaert saa heldige aa truffet sinnsykt mange hyggelige mennesker, nesten alle her er fra belgia, saa det gaar mye i fransk.
I helgaa har vi vaert i monterrico, som ligger ved stillehavskysten, aa slikket sol. Jeg ble en del rod i gaar for aa si det saan. men det var en deilig tur! vi traff noen norske mennesker, og reiste med en gal-gal shuttle buss! ellers saa har det vel ikke skjedd saa veldig mye nevneverdig, utenom at jeg i sist uke havnet paa kant med politiet. Jeg og en kamerat gikk hjem fra en pub, og i denne byen er det aldri mennesker i gatene etter ti. plutselig kom det to svartkledde menn med finnlandshetter og vaapen paa motorsykkler kjorende opp til oss. de stoppte oss aa stilte oss opp mot en vegg mens de ransaket oss. de tok alt vi hadde i lommene aa kastet paa bakken, forsynte seg med en pakke royk aa kjorte videre. jeg vet ikke helt hvorfor de gjorde dette eller om de egentlig var politi siden de aldri tok av seg maskene. men jeg har forstaat det slik at det er "alternative" turister her som tar med seg dop, saa det var sannsynligvis det de var paa utkikk etter. det fungerer viss slik her at det er bedre aa stole paa lokale skummle menn enn skummle korrupte politimenn. jaja det gikk naa ihvertfall bra. naa skal jeg og anja kjope mer solkrem til de stakkars soleksponerte kroppene vaare!

hasta luego

Advertisement



7th March 2006

hall, du kor lenga ska du oppholda deg i antigua? tingen e at eg reise der t 25. mars og bler i to måna, minst...helsing camilla

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0364s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb