Trude tiene compleaños!


Advertisement
Published: February 16th 2006
Edit Blog Post

Trude!Trude!Trude!

Trude har bursdag! Hurra!
I dag har Trude bursdag! Hurra! Trude feiret 5 aars jubileum for 18-aars dagen - moro! Dagen har blitt feiret med aa spise kake paa cafe condesa - nammenam! Som dere kanskje ser av bildet, saa skal vi ikke klage! Det er Helene sin da... Og for herligheten betalte vi rundt 35 kroner!

Paa tirsdag har Helene bursdag - og for de glemsomme saa er det mindre enn tre uker til min (18 dager for aa vaere noyaktig). Saa det blir mye feiring fremover! Paa Helene sin bursdag har vi planer om aa gaa ut og spise fin middag, skikkelig biffmiddag frister veldig. Vi har tenkt aa bruke mer enn 100 kroner paa mat, saa da holder det med en felles bursdagsmiddag!

Jesus her nede er en ganske populaer. I bussene er det rene altere fremme - og at Jesus elsker oss, det er viktig aa faa frem. Igaar fant vi en egen Jesusbutikk her nede, der vi kunne kjope Jesusklistremerker til bilen. Ikke saanne diskre fisker eller saann som jeg synes er helt greit, men til aa dekke hele bakvinduet. Vi falt for fristelsen og kjopte et Trude kunne ha i bilen sin! Snille vi er!




Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement

Jesus elsker alle barna....Jesus elsker alle barna....
Jesus elsker alle barna....

...nesten! For dere som ikke er like sto i spansk som meg (hihi) saa staar det altsaa her: Smil, for Jesus elsker deg! Trude likte gaven veldig godt!
Meg!Meg!
Meg!

Saann ser jeg ut!
Flittig student! Flittig student!
Flittig student!

Laereren min er veldig saer da, i Norge ville nok han vaert trailersjaafor. Men flink er han!
Morten paa skolenMorten paa skolen
Morten paa skolen

See saa liten laereren er! Hun er bare 20 aar!
Helene studere spanskHelene studere spansk
Helene studere spansk

Saa flinke vi er!
Pause paa skolenPause paa skolen
Pause paa skolen

Ligner det paa storefri i Norge?
KunstKunst
Kunst

La Fuente har mye kunst. Dette er billige akvareller!
Goy butikkGoy butikk
Goy butikk

Her er en goy butikk som lager morsomme ting i metall. En knaggerekke med tre koster ca 160.
Helene og jegHelene og jeg
Helene og jeg

Saa sote vi er!
Fin bit av en vulkanFin bit av en vulkan
Fin bit av en vulkan

Ville bare vise!
Fin macFin mac
Fin mac

Se saa fin Mc Donalds. Ikke akkurat raadalen, nei!
GateGate
Gate

En gate i San Juan!
Shuttle til San PedroShuttle til San Pedro
Shuttle til San Pedro

Har faatt laane Morten sitt kamera, saa her kommer bildene fra helgen for to uker siden!
I San PedroI San Pedro
I San Pedro

Dette er Helene, meg, Mads Larsen og Trude i San Pedro for to uker siden. Bra sted!
Avslappet bar i San PedroAvslappet bar i San Pedro
Avslappet bar i San Pedro

Saanne barer er bra altsaa!
San PedroSan Pedro
San Pedro

Fiint!
Utsikt fra San PedroUtsikt fra San Pedro
Utsikt fra San Pedro

Vi likte oss her!


Tot: 0.046s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb