¡Volcanos!

Published: January 20th 2008

PacayaPacayaPacaya

Ok, dus we gaan deze vulkaan beklimmen?!
Compañeros que pasa!!!?

Ben na vele lange busreizen, stinkende grensovergangen, dampende vulkanen, magische bergen, luidruchtige markten, vele koffieplantages en heel veel lokale chocola, weer terug in Mexico. Playa del Carmen om exact te zijn. Terug in het gebied met dollars, Amerikaanse toeristen en gekooide Tucans (in het wild zijn ze toch wat gracieuzer).
Guatemala was te gek!!!
De natuur is zo nodig nog mooier dan in Mexico. De mensen zijn wat meer timide dan de luidruchtige Mexicanen. Dat geeft het land iets mysterieus. Absoluut de moeite waard om een keer naar toe te gaan! Heb er veel over te vertellen, maar dat doe ik liever met een biertje in Amsterdam.
De foto´s zijn een impressie van de beklimming van een actieve vulkaan. Ai ai ai!!

Hasta pronto!! Tot (te) snel in Amsterdam!

LavaaaahLavaaaah
Lavaaaah

Bij de beklimming van Volcán Pacaya werd het heter en heter... Bewegende lavastromen en danmpende rookpluimen... Gaan we nog verder omhoog? Volgens mij wordt deze vulkaan net wakker van zijn middagdutje...
El diablo esta cercaEl diablo esta cerca
El diablo esta cerca

Yours truly op nog geen meter van vuurhete lava, hay muy caliente aqui!! De marshmallows waren erg lekker trouwens!
Perro PacayaPerro Pacaya
Perro Pacaya

Tussen alle toeristen, lavastromen, instortende gesteentes en een hoop hitte, ligt deze hond in alle rust te genieten

21st January 2008

Mooie pic's
Hola! Zo te zien ben jij nog lang niet toe aan een enkeltje richting A'dam! Wat n mooie pic's! Ben zeer benieuwd naar de uitgebreide versie van je reisverhaal! Grtz, Rgr
29th January 2008

[bold] lekkerrrrrrrr bezig!! [/bold]
dat dus ;) geniet-ze!! x Dorothy

Tot: 0.066s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb