Sinterklaas in Antigua...


Advertisement
Published: December 5th 2007
Edit Blog Post

De wegDe wegDe weg

naar school, met de vulcaan Agua op de achtergrond.
Hallo thuisfront, hier Tonnie op Sinterklaasavond...
Jullie hebben op dit moment allemaal wel wat anders te doen dan dit te lezen en ik eigenlijk ook, want ik ben deze week teruggeschakeld naar 5 lesuren per dag, alleen ´s ochtends, om ´s middags te kunnen studeren...
Daarom slechts een kort bericht met wat foto´s van de mooie omgeving hier. De eerste 2 foto´s zijn plekken waar ik iedere dag minstens 4 keer langs loop, maar ineens viel het me op dat het hier eigenlijk heel erg mooi is!
Aanstaande vrijdag is mijn laatste lesdag en ik ben momenteel druk bezig met het plannen van het vervolg van mijn reis, vanaf zaterdag. Vanavond alvast het afscheidsfeest voor mijn Zuid Afrikaanse buurman annex goede vrind (onder het motto, beter een goede buur...) en mijzelf, aangezien hij morgen al vertrekt naar andere mooie oorden.
Hopelijk had iedereen een ´heerlijk avondje´, tot later, oftewel (vrij vertaald) : hasta la vista!
Tonnie


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

De kerk bij het klooster...De kerk bij het klooster...
De kerk bij het klooster...

...waar ik de naam even niet van weet, maar ik dagelijks voorbij loop.
UitzichtUitzicht
Uitzicht

dat ik tijdens de les heb op de binnenplaats van mijn school.
Asjemenou!Asjemenou!
Asjemenou!

Ja zuster, ik heb het gevonden hoor!
Het Parque CentralHet Parque Central
Het Parque Central

Na de ´inauguration de las luces´, afgelopen zaterdag, ziet het park er ´s avonds zo uit!


7th December 2007

Ziet er goed uit!
Hey Tony, Dat ziet er heel gaaf uit zeg, zo'n mooie omgeving. En dan kom je er pas na een paar dagen achter dat het eigenlijk heel mooi is daar? Waar heb jij naar zitten kijken dan de afgelopen dagen? De stoep? Je moet genieten hoor! :) Waar ga je nu naartoe? Veel plezier daar! Oh ja, en ik wil MEER foto's en elke dag een blogpost. hehehe
8th December 2007

Hola Tonnie
Qué tal? Estamos muy bien aquí. Het is wel regenachtig, winderig, koud en naar, maar dat zijn we wel gewend. Het zal bij jou daar wel beter zijn, behalve dan dat je ziek bent. Dat kost je natuurlijk wel een paar dagen achterstand, toch? Hoe ga je dat nu doen, zo in je eentje (snik, snik) naar Copan? We hopen dat je heel gauw weer opknapt en een goede reis hebt. We sturen dit mailtje bij Geesje vandaan want onze internetaansluiting is aan het staken. Doet echt helemaal niets meer. We blijven via Josje op de hoogte van je reilen en zeilen. Heel veel groetjes, Frank en Trees
10th December 2007

Hola!
Hee Tonnie, wat leuk om te lezen hoe je het daar hebt! Dat klinkt goed, zeg! Ik zit hier enorm jaloers te zijn! Geniet, want voor je het weet is het weer voorbij! Om je nog even een prettiger vakantiegevoel te geven: het regent hier continu en het dagelijkse werkritme voelt voor mij alweer als vanouds! Dus geniet maar lekker daar van het land, de mensen en het mooie weer.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb