Blogs from Barra Santiago, Central, El Salvador, Central America Caribbean

Kyyti rannalle saapui noutamaan matkalaisia ajallaan ja auto oli perati avomalli - lavan osalta nimittain. Rannalle lahteva porukka oli kotoisin suomen lisaksi ruotsista ja englannista, ja ruotsalaispaiskunnan ahtautuessa etupenkille mina ja Lontoon tytto otimme raittiin ilman ja esteettomien nakoalojen paikat matkatavaroiden seasta lavalta. Matka kesti reilut pari tuntia, ja melko pitka osuus lopusta oli soratieta joka pieneni pienenemistaan ja viimeiset sata metria mentiinkin rantaa pitkin tien loppuessa. Kyseessa siis ei ollut ainakaan viela kovin turistisoitunut paikka, vaan melkein autiota hiekkarantaa nakyi silmankantamattomiin. Heti alkuun kyselimme mahdollisista paivaretkista lahiymparistoon ja valikoimme seuraavalle paivalle retken kansallispuisto El Imposibleen, ja sita seuraavalle kierroksen vuoristokylissa. Merivesi oli melkoisen lamminta ja aallotkin sopivia joten ihan muk... read more
The Beach
Relax
Sunset

Tot: 0.037s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 14; dbt: 0.0155s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.3kb