Bilder fra Cuba!! (Pictures from Cuba)

Cuba's flag
Central America Caribbean » Cuba
December 23rd 2007
Published: December 23rd 2007

Naa har jeg endelig kommet igang med litt bilder her!! Fikk lastet opp 7 bilder foer pc'en begynte aa henge seg opp hele tiden. Men jeg skal prove aa legge ut flere etterhver naa!!

Finally I managed to upload some pictures for you! I will try to upload more later!!

Ha en riktig God jul!!

Havana MarathonHavana Marathon
Havana Marathon

Den forste helga jeg var i Havana. Motte en del nordmenn som var med...
Hest og kjerre Hest og kjerre
Hest og kjerre

Normalt fremkomstmiddel paa Cuba
Santiago de CubaSantiago de Cuba
Santiago de Cuba

Det var fra balkongen paa dette huset i Santiago at Fidel erklerte Revolusjonens suksess!
Hvis noen skulle vaere i tvil...Hvis noen skulle vaere i tvil...
Hvis noen skulle vaere i tvil...

sport er ogsaa revolusjon!!
Sjakk spilles over alt her...Sjakk spilles over alt her...
Sjakk spilles over alt her...

Ogsaa domino, men det har jeg ikke bilde av.
IskoeIskoe
Iskoe

Cubanerne elsker is. Spesielt paa isbaren Coppelia. Her er koen for aa slippe inn en mandag formiddag!!
Hjemmebrygget olHjemmebrygget ol
Hjemmebrygget ol

Paa treliters sylindere med tappekran!! Kan det bli bedre??
Et helt vanlig synEt helt vanlig syn
Et helt vanlig syn

Folk mekker paa bilene sine over alt! Det virker som om alle kan skru bil her. Men saa er det jo bare to slag ogsaa. Gamle amerikanere og litt yngre Ladaer!

23rd December 2007

Hei Magnus! ser ut som du har det helt supert, det er koselig! vi ville bare ønske deg en god jul og en fortsatt fin tur:) kommer til å savne deg på julaften. klemmer fra oss i ski
23rd December 2007

GOD JUL
Flotte bilder! Hvordan feirer du jula der nede? Her på Vestlandet er det regn og storm men pinnekjøttet smaker bra uansett. Ønsker deg ei god jul og eit godt reisenyttår!
24th December 2007

Hallo Roald!
Heisann! Det kommer flere bilder etterhvert Roald, saa folg med! Her blir det nok ikke store julefeiringen.... blir vel sittende her og oppdatere bloggen samt legge ut flere bilder!! Ferden gaar jo videre paa onsdag til Arngetina og Aconcagua som neste store maal! Det blir en utrolig spennende tur! Her er det ikke saa mye storm aa se, men det kommer stort sett en liten skur hver dag paa ettermiddagen... Ellers er har det jo vaert strandvaer og bading! Jeg faar satse paa en julemiddag med ris og bonner (hovedmaten her paa Costa Rica) : ) Ha en riktig god jul Roald!!
25th December 2007

God Jul
Hei magnus, ser ut som du har det helt knall. God Jul! Var en liten tur i Golsjuvet med Siri på lørdag; KALDT. God tur videre. Godt nytt år.!! Lars Magnus

Tot: 0.147s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 73; dbt: 0.0905s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb