El dia ultimo

Published: February 14th 2006

Hola mis amigos,
Hoy fui mi dia ultimo en America Central (por ahora) y manana debera regresar a Holanda...
Maar vandaag was zeker een geslaagde dag. Vanmorgen om 6.30 uur opgehaald voor een rafting trip op de rio pacuara (naar blijkt een van de beroemde rivieren onder rafters). Na een bijna 2 uur durende rit met een busje en een goed ontbijt gingen we met 2 boten de rivier op (in mijn boot met een duits stel, een chileense, een amerikaanse man, ikzelf en uiteraard de gids, in de andere boot 2 amerikaanse stellen). Geweldig: een groot aantal klasse 1 en 2 rapids, maar ook een aantal klasse 3 rapids en 4 klasse 4 rapids en dat alles met een geweldig uitzicht (regenwoud, 2 canyons, veel vogels,...) De enige setback was het weer: het miezerde het grootste deel van de tijd, waardoor we de riverside lunch halverwege hebben overgeslagen en in een keer naar het eindpunt zijn doorgevaren (zo'n 4 uur). Tegen de tijd dat we daar aankwamen hadden we het allemaal behoorlijk koud, maar droge kleren en een late lunch doen wonderen.

Tot: 0.117s; Tpl: 0.018s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0596s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb