Dag 7: La Pura Vida

Published: December 2nd 2012

Ola!

Vandaag hebben we een relaxt dagje gehad.

In de morgend hebben we onze was binnen gedaan die gratis door het hotel werd gewassen en gedroogd. Heel handig. Daarna zijn we naar de winkel gegaan voor nog wat basisinkopen omdat we morgen arriveren in Manuel Antonio en daar de winkels dat niet open zijn.

In de namiddag zijn we naar een parkje gegaan om te gaan picknicken. Blijkbaar was het vandaag een soort feest, we vermoeden het feest van de jeugd waardoor er veel activiteiten in het park waren. Bovendien kwam het zonnetje fel opsteken en werd het dus een hele leuke namiddag in de zon. Er is een marionette-speler met Nore komen spelen, een clown deed trucjes met zijn hond, en op de koop toe deed ook de kerstman zijn intrede! Het orkest speelde ook af en toe kerstliederen wat wel vrij raar was al er echt een zomerse vakantiesfeer hangt.

Om de dag af te sluiten zijn we naar de McDonalds gegaan waar er dan ook nog eens salsa-optredens waren. Nore heeft zich dus heel erg kunnen uitleven vandaag en wij hebben even kunnen relaxen.

Morgen om 7u40 worden we opgehaald door Interbus om naar Manuel Antonio te gaan. Laat die stranden maar komen!

Vele groetjes,

Nore,Dominique en Serina

Tot: 0.06s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.0368s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb