Eerste dag


Advertisement
Published: December 26th 2008
Edit Blog Post

Kamer Kamer Kamer

Onze kamer vanaf de patio
Alweer een stukje proza van mijn kant, ik wil wat foto´s op de site zetten en zal dan ook maar wat vertellen over mijn eerste en enige dag San José.
Gisteren voordat ik ging slapen nog even met mijn roomies gepraat, Ian en Neil. Ian is een Amerikaan en Neil een perfect Amerikaans sprekende Filipijn die in Nicaragua woont. Mijn Engels steekt er dus wel een beetje tegen af, maar is dus een gooie oefening voor mij.
Die nacht echt brak geslapen, deels door een jetleg deels door een snurkende Neil. Denk dat ik om 1 uur ging slapen en rond 6 uur weer wakker was. Was op zich geen ramp want rond 8en stonden de pancakes klaar samen met wat fruit enzo.
Na het ontbijt met Ian, Neil en Trevor (andere Amerikaan) naar San José gegaan om even rond te kijken en wat foto´s te maken. Wel leuk om even rond te kijken maar verder niet heel veel boeiends hier in San José.
Vanavond schijnen er iets van bullfights te zijn ofzo, misschien dat we even gaan kijken. Na het ochtendje San José heerlijk zitten chillen hier. Even in de hangmat gelegen, even gepoold en film (Dawn of the dead, leuke film voor kerst) en basketbal (stukje lakers-celtics) gekeken. Lekker ontspannen dus, al ben ik nog steeds wel aardig brak van de reis. Echt chillen komt denk ik pas in La Fortuna waar ik morgen heen ga.
Trevor gaat er met wat vrienden ook heen vanaf morgen dus misschien dat ik even met hen ga meeten.
We´ll see.
Nou ja, geniet van de foto´s, boeiendere foto´s komen als ik uit San José ben.

Groeten uit zonnig Costa Rica

P.


Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 23


Advertisement



26th December 2008

Hoi Pieter! Leuk om wat beeldmateriaal te zien van San Jose, lijkt op de foto's best wel een mooie stad. Veel plezier en succes in het Park! En blijf die blog entries schrijven he! Ronald
27th December 2008

¡Ola!
Pedro! Ziet er al net zo zonnig uit als hier in Peru! Succes met reizen en de groeten vanuit Cusco :)

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb