Sista dagen for Fredrik


Advertisement
Published: February 17th 2006
Edit Blog Post

Da narmar de sig slutet for Fredrik...sista strand dagen idag...
Middagen pa Valentines day var perfekt...gott kott och jatte fint stalle.. vi gick faktiskt dit idag igen och at en annu battre middag...Barracuda..nam.

Dagarna har har gatt till att ligga pa stranden, lasa o bada.. idag var vi oxa till et vattenfall..kallt o skont vatten.
Imorgon bar de av kl 4.30 pa morgonen tillbaka till San Jose och pa kvallen startar en festival, Papaya Fest, som vi skall sjekka ut.. se litt live musikk och Fredrik skalldricka sina sista Costaricanska ol.

Idag har de oxa blivit klart att Rickard kommer till Costa Rica..sa mamma, ser inte ut som att jag kommer hem da den 1 mars... kommer lite senare istallet.

Annars gar vel dagarna at till att jag planerar min stora drom jag fatt her i Costa Rica...att oppna ett eget cafe/restaurang nanstans i varlden...vet inte var annu, sa de er valkommet med tips och forslag!!! Funderar pa menyer redan och pa innredning..😊 Fredrik har vel mjuknat en del till den tanken.. fast jag maste jobba ganska hart for att han skall tycka de er en god idè.




Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.271s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.2457s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb