Dag 11: Halfway


Advertisement
Published: December 6th 2012
Edit Blog Post

Dag iedereen,

Vandaag was een dagje zoals de andere.

Zeer mooi weer, strand en plezier!

Het zullen dus kortere blogjes worden want we zien nu niet zoveel nieuws.

Vandaag zijn we een halve dag in het huisje gebleven en een halve dag naar de zee gegaan.
Onze huisgenoten zijn vandaag in de late middag vertrokken. We zijn hier eigenlijk wel blij mee want die hadden overal veel gerief staan, ruimden nooit op en bleven dag in dag uit in het huisje (gingen dus nooit weg). Nu ze weg zijn is ons huisje veel leuker! Een beetje feest dus.

Nore heeft haar vandaag echt te pletter geamuseerd op het strand. Ze kreeg van een Amerikaans koppel een speelgoedvisje en netje waarmee ze kon spelen. Achter ons kwam er ook een lieve hond liggen die ze kon strelen. Ze heeft zelfs tot de zonsondergang in het water gespeeld. Ze voelt zich hier al erg thuis! Wij zouden het alle drie wel gewoon kunnen worden, elke dag mooi weer met af en toe een welgekome afkoeling van een tropische bui, kolibries in je tuin, aapjes langs de weg,...

Als ik vandaag in de zee ging en aan het genieten was van de golven zei er een man tegen me in het Engels 'daar is er een vis' (en hij wees naar waar ik zwom) 'en nog geen kleintje, een hele grote'. Ja, dat hoefde hij maar 1 keer te zeggen, ik durfde mijn voeten bijna niet meer op de bodem zetten. Ben dus heel snel naar de kant gegaan. Ik heb toch ook altijd geluk eh, grote spinnen, grote vissen :-)

Voila, er is niet zo veel meer te vertellen.

Vele groetjes,

Nore, Dominique en Serina


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0318s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb