Caribbean exploring

Published: January 19th 2007

Zo, paar daagjes verder. Eenmaal in Golfito aangekomen start onze 4wheel drive niet meer!! Hellup. Overal parkeren op heuveltjes zodat we de auto beter kunnen aanduwen. Dat is dus niks, we moeten hem gaan inruilen of hij moet worden gemaakt. Ons duikavontuur in Corcovado kan dus ook niet doorgaan want naar Drake Bay rijden is grotendeels onverharde wegen door de jungle.

Besloten om toch maar een kijkje te gaan nemen in Panama. De auto een dag lang rijdende gehouden terug naar Coco want mutsuus is haar paspoort vergeten, voelt zich namelijk al een behoorlijke Tica. Ian heeft hele dag doorgereden en met een rauwe reet zijn we gecrashed in Liberia waar het verhuurkantoor zit en dat ongeveer een half uurtje vanaf Coco is. Volgende ochtend rap auto laten maken, moest een nieuwe accu in en met sneltreinvaart in en uit Coco weer op weg. We willen vandaag niet zo ver rijden maar gewoon lekker relaxen.

Het wordt Volcan Arenal, dat is twee uurtjes rijden. Bij het meer van Arenal aangekomen stormt het gewoon. Regen en best koud. Voor het eerst sinds tijden weer Tshirts aan dus. Op zoek naar de hotsprings komen we uit bij een heerlijk resort. Lekker luxe verwennen we onszelf op een nachtje in een tophotel www.tabacon.com en dompelen we onszelf in de hotsprings van de vulkaan. WAT EEN GENOT!!! In een hotspring met een cocktailtje erbij!
Wat wil je nog meer?

Volgende dag op weg naar de Caraibische kust. Nu in Puerto Viejo, effe lekker normaal avondeten en ontbijten. Morgen de grens over en naar Bocas.

We genieten volop, maar missen alle lieve mensen in Nederland. Hopen dat alles goed gaat bij jullie. We denken aan jullie, maar ook weer niet teveel.... haha!

Tot: 0.082s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 45; dbt: 0.0441s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb