just a feeling


Advertisement
Published: May 15th 2009
Edit Blog Post

Vandaag waren we vroeg thuis en hebben lekker een filmpje gekeken. Om half 6 is Martin de honden gaan lopen. Ik kijk hoe hij met de boobers de heuvel af loopt richting strand, ongeloofelijk hoe groot de pups worden, het gaat echt hard. Ik zet de sproeier aan en ga de tuin water geven. De zon is langzaam aan het verdwijnen en als ik richting de zee kijk geniet ik van de rode gloed die van de boten af straalt. Het is echt een super avond. Het regen seizoen is in aantocht en het brengt rare dagen. Gisteren was het de hele dag bewolkt, een verademing na 39 graden. Vandaag was het wel weer erg warm, maar nu is het heerlijk. Links en rechts hoor ik het gebrul van de apen, ik kijk om me heen en zie 2 families heftig naar elkaar brullen. Achter me rent de pizote achter de katten aan en die schrikt niet van de tik die hij krijgt van onze brutale Bo. Ik geniet en realizeer me dat we dit allemaal maar gewoon vinden en eigenlijk is het heel speciaal. Costa Rica is mooi en ik geniet. Met een blij gevoel ga ik weer naar binnen om het eten klaar te maken, lekkere salade met een karbonaatje en yucca. Eet smakelijk!..........................
Today we got home early and watched a movie. At about 5.30 Martin took the dogs for a walk. I look how he and the boobers walk down the hill towards the beach; it's unbelievable how fast the puppies are growing. I turn opn the water to take care of the garden. The sun is slowly disappearing and as I look towards the ocean I enjoy the red shine that comes off the boats. It's a super evening. The rainy season is coming and it makes the days a bit strange. Yesterday was cloudy, really nice after the 39 degrees. Today was hot, but now it's awesome. To the left and the right of me I hear monkeys; I look around and see two families howling at each other. Behind me I notice the pizote chasing the cats and she does not even react to the paw of Bo on her nose. I am enjoying myself and realize that we find all this pretty normal while it's actually pretty special. Costa Rica is nice and I feel happy. With this feeling I go inside to
the beachthe beachthe beach

Martin with the boober
fix dinner, a nice salad with yucca and a pork chop, Bon Provecho!




Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



16th May 2009

just a feeling..
Martin, Brenda, Sounds good, actually I know it is good!! Let me know if you need some more dutch treats! I just wonder now who my namemate is! :D Bo
16th May 2009

ach die puppy's zijn leuk!!!!!! ja jullie wonen gewoon mooi....zou eigenlijk wel eens een keer langs willen komen... komen jullie nog dit jaar naar nederland? jullie weten het, jullie zijn altijd welkom!! dikke kus en ook aan martin van marianne en natuurlijk kko van mijn mannetje jamie xxx
16th May 2009

ach die puppy's zijn leuk!!!!!! ja jullie wonen gewoon mooi....zou eigenlijk wel eens een keer langs willen komen... komen jullie nog dit jaar naar nederland? jullie weten het, jullie zijn altijd welkom!! dikke kus en ook aan martin van marianne en natuurlijk kko van mijn mannetje jamie xxx
16th May 2009

Mooi
Mooi geschreven ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, ben blij dat je geniet want daar gaat het toch om in dit leven. xxx A3k
16th May 2009

Heerlijk!!
Klinkt heerlijk! Wij kijken uit naar wat zon na ons regenseizoen:)
17th May 2009

Jaloers
Prachtig beschreven. Zou direct weer naar CR willen komen. Vandaag is het weer een typisch Hollandse grijze dag. Het begon zoals het gisteren geeindigd is: met regen. Het wordt al wel wat lichter en de regen is inmiddels gestopt. Het waait nog wel hard. Denk dat ik zo maar even ga hardlopen ipv fietsen. Straks komen vrienden waar we in Argentinie Torres del Paine hebben gelopen. Had gehoopt dat we vanavond een lekkere Argentijnse BBQ zouden kunnen hebben, maar dat zit er niet in. Dan maar met bordje op schoot de bekerfinal Twente - Heerenveen kijken denk ik. Groetjes, Joost
18th May 2009

tja.........
lieverds, kom net uit de tuin, genoten van een waanzinnige zonsondergang. Begrijp je gevoel, Brenda! Goed glas witte wijn, zon in je gezicht. Mis de tropische warmte wel, maar mijn werk maakt veel goed. Veel reizen, waanzinnige plekken bezoeken en veel op de OK! Lekker weer klussen.... Marieke en ik willen nog steeds bij jullie komen. Beste tijd? Geef maar aan, we komen! dikke knuffel, Marloes

Tot: 0.072s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 31; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb