traveljob's Guestbook

15th December 2011

Ultimate Place
Really its ultimate place, I like BC very much Limo in Vancouver
3rd September 2011

La vie n'est pas du tout facile!!! C'est vraiment bosser! Maar hou vol, je komt er wel! Afgunst is de drijfveer van deze reactie, te meer waar wij hier de slechtsteEN natste zomer ooit gemeten hebben. De duivel schijt altijd op de grootste hoop.
22nd August 2011

Travel mates
He J&K, mooi verslag weer!!! Interessant en humoristisch. (Omdat ik deze keer geen verslagen schrijf, mag ik die van jullie gebruiken zoals jullie onze laptop enz). Kom, wakker worden, we gaan ontbijten!
22nd August 2011

Wauw.....
Wat een belevenissen!!! Hopen jullie snel weer te zien en alle verhalen te horen. En niet te vergeten alle foto's!!! Geniet van de rest van jullie vakantie. Liefs Jack en Josine
3rd August 2011

Wat is het hier leuk hè!!! Man man man en we hebben nog 2 weken!

Wauwwwww...
Wil niet lullig doen maar JALOERS ben ik maar een heeeeel klein beetje hoor. Pfffff, wat klinkt jullie reis ontzettend gaaf! Geniet ervan. In Nederland is 't ook leuk maar ja, ja, ja... Liefs uit het ieniemienie Nederland en nog ieniemienie-er Hattem, Ag enzo.

feest der herkenning
hee luitjes, jullie maken het dus goed. En ja ook bij een actieve vakantie horen regen en onweer en afzien ( op de toiletpot) ik heb vorig jaar in een weiland gestaan dat net met drijf est was bespoten :( geniet er van en ik kijk uit naar de volgende blog. Dikke kus kirsten en haar mannen.

...
Wauw!!!!! Wat een verhalen. En wij zitten hier maar thuis te wachten op up dates!!!! Gelukkig was die er vandaag weer. Geniet van jullie mooie reis! Groetjes Jack en Josine

Wow!
Wow, wow, wow. Heel leuk geschreven, heel levendig, ik was er gewoon bij (zelfs in de hoosbuien,haha)! Jullie hebben een te gekke tijd, dat kan haast niet anders. En ook alleen maar mooie dingen he, van alle negatieve dingen wordt wel iets positiefs gemaakt. The power of the mind :-). Geniet nog flink met elkaar; gezellig ook met z'n zessen nu. Bij ons is het nog rustig, ons kleine meisje.. ehh, jongetje, ehh... ligt nog head first af te wachten. Klaar voor de glijbaan die nog in aanbouw is. En dan is er het licht. We kunnen bijna niet meer wachten, maar dit is een gedwongen situatie. Dus... wij maken er iets positiefs van! Geleerd van vrienden :-)
28th July 2011

het leven is behelpen
Wat hebben jullie gebruikt in Colombia dat jullie zo hyper zijn?! Zat dat in die appels of is het een lokaal product? Wij zijn net terug van een meer dan fantastische tocht door IJsland, kadootje van Ingrid voor mijn 65e (dank je wel voor de felicitaties aan je "allerliefste oom" Job, ik weet nou je uitspraak nog beter te taxeren, waar bv. Janna uitgebreid de moeite nam haar "oud=oom" geluk te wensen!!) verjaardag. Jullie tocht lijkt ons overigens ook nuet te versmaden, en met Ingrid als salsa-koningin van de Plataan-gym, en haar vloeiende Z.Amerikaanse Spaans zouden we een heel eind kunnen (rond)komen! Onze foto's zijn binnenkort ook te zien, tot nu zijn het slechts 1500, met puffins, kittiwakes, guillemots, vulkanen en geysirs alom.Blijf op je hoede, want sommige produkten maken je dan wel paranoïde, dan wel megalomaan, Job, of heb je dat van nature al? liwfs van je "allerliefste oom" en zijn nog veel lievere Ingrid.
27th July 2011

Geweldig! Had graag met jullie op het paard gezeten door de natuur... :)
26th July 2011

Ina kleinsmit
Heb het hele verhaal nog eens gelezen. Echt geweldig. Had er geen idee over hoe het in Colombia zou zijn. 3x mooi dus. Nog heel veel plezier en groeten uit een kletsnat Nederland. jullie (schoon)moeder
23rd July 2011

At the streets of Pioen...
Het regent, Gijs en Witlof verharen als een malle, dus brei ik daar maar een lekkere wollen jas van; om me te beschermen tegen het koude weer dat het onherbergzame Zwolle mij biedt. Same old, same old! Enjoy! :) Liefs, from the Pioenstreet
23rd July 2011

wauwie!
Nou met deze tekst en uitleg en mooie foto's erbij krijg ik ook een mooi beeld van dit prachtige land hoor!! leuk! Fijn dat jullie je zo vermaken, geniet er nog van, ik ben benieuwd naar de volgende avonturen.. xx John en Janna
22nd July 2011

Lieve Job en Ka, Dat klinkt niet verkeerd en de foto's zien er lieflijker uit dan ik had gedacht. Ik mis nu alleen een afbeelding van die man die om brood vroeg en waar jullie uiteindelijk mee uit eten zijn gegaan :) al s het zo cheap is dan heb je zeker ook al een nieuwe trui gekocht, leuk zo'n poncho in alle kleurtjes! Hier alles prima. Heel veel plezier X kirsten en menno
3rd August 2010

he hoi! dat klinkt goed allemaal en gave foto's hoor!! jij vermaakt je dus prima, goed zo! wij zijn gisteren terug gekomen en ons avontuur is nu afgelopen, morgen weer werken :S doeiii veel plezier nog! kussie
1st August 2010

Net terug uit La douce France zie ik een groot avontuur voorbij komen... Impressive I'd say! Greetz, Ag
1st August 2010

Cool Dude!
Wist toch niet meer dat de West coast trail zo mooi was!! Nu Ann het hiken net leuk begint te vinden dus een projectje voor de toekomst om samen met haar deze trail nog een keer te doen! Kayakken ook super vet, veel plezier met surfen en rondreizen See ya back in Holland Greetz Matt
27th July 2010

Wauw hee, super verhalen en foto's! Heerlijk hee... Volgend jaar samen? XXX
27th July 2010

Nou nou, vervelend allemaal!
He Kerel, Vanuit een hotelletje in Melaka Maleisie check ik je website en wat blijkt, NOT BAD! Mooie foto's. Goed verhaal. Hou me op de hoogte wanneer je weer wat geschreven hebt. Hola Dirk Jan www.durieux.nl/opreis
16th August 2008

1e reactie..
Ha sjoppie, Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's.. Zie je woensdag..? gr. Jelmer
7th August 2008

onweer
terwijl het hier onweert Job en Karina, ff een reactie op jullie reis die met extra nieuwsgierigheid wordt gevolgd, ook omdat wij begin januari Down Under trekken, althans naar Nieuw-Zeeland, mede geïnspireerd door Job's enthousiasme. Good Luck verder en ben benieuwd naar jullie sterke verhalen.
22nd July 2008

hi mate!
Hi Mate, Hoe bevalt je vakantie "down under"? Las dat het erg koud is.. Een troost--> hier ook! Nog 4 dagen en dan gaan wij de zon opzoeken! Geniet van het goede leven en een kus voor Karina. Jelmer
21st July 2008

He job ziet er weer goed uit hoor. Wel even een goede foto van Karina op de site hoor.... mensen zijn nieuwsgierig. Gaat het goed met jullie twee? lekker genieten natuurlijk. Ik ben net terug uit brussel ook even een weekend weg met zijn 2en. Even lekker relaxen. Veel succes nog en we spreken elkaar snel...... good luck mate
20th July 2008

het is hier herfst
he foto s zien er goed uit, wederom jaloersmakend...go your gang and geniet!
From Blog: Back in OZ

Tot: 0.107s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.0654s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb