Paylie de Deense Boer

paul kylie

Europe » Ireland » County Westmeath » Athlone September 1st 2012

Ja ja, we zijn weer 'on air'. Hier maanraket aan aarde. Houston..... we've got no problems, so don't worry! We zullen hierbij de nodige updates geven van ons avontuur 2.0 De heenreis D-day was op 14 augustus, al was de nodige stress eerder begonnen. Zoals je op de kaart kan zien, ging onze route via antwerpen naar calais en van daaruit naar dover om vervolgens te overnachten in Birmingham. Dit verliep zowaar foutloos af, afgezien van het kleine misstapje dat wij in duinkerken afsloegen om aan boord te gaan van de ferry in plaats van Calais (waar wij onze tickets voor hadden geboekt). Waar wij door onze eigen onkunde waren afgescheept, werden wij door de vriendelijke medewerkster nog een maal afgescheept. Ditmaal in letterlijke zin en was het gelukkig geen probleem dat wij via een andere ... read more
De haven van Dublin
De woonkamer
Onmisbaar

Tot: 0.049s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 33; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb