Page 2 of macka490 Travel Blog Posts

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney January 19th 2011

Tento prispevok bude tak trochu netradicny a asi ho velmi neocakavate, napriek tomu musim napisat aj o tejto stranke mojho pobytu v Sydney. Zacala by som asi takto. Cinska, vietnamska, thajska, korejska, malajzijska, indicka, nepalska, mexicka, indonezska, japonska, africka, australska – toto vsetko su pre mna netradicne kuchyne, zopar z nich na Slovensku sice mame, ale neviem, ci maju taku kvalitu ako tu. Rozhodla som sa preto, ze zopar z nich navstivim. Japonska restauracia Maki Maki na Broadway, krasne stylovo japonsky zariadena restauracia, malicka, utulna. Jedlo famozne. Konecne som ochutnala sushi. Moje prve sushi v zivote. A som rada, ze to bolo prave tu. Jedna sushi rolka s upecenym uhorom, hmmm, lahodka. Zistila som, ze mam velmi rada upeceneho uhora. Druha sushi rolka bola s avokadom a krevetami, tiez lahodne. No a hlavne jedlo bola jasminova ... read more
horuca cokolada, muffin a ja
moj obed v "Newtown Thai"
...alebo toto je lepsie?

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney January 19th 2011

Dnes je 18.1. a ja som na dovolenke musela vstavat na budik 6:30. Donutil ma k tomu vylet po plazach Sydney. Ale ved co by ste neurobili pre to, aby ste mohli vidiet najslavnejsiu australsku Bondi Beach. Kludne aj vstat 6:30 Poviem vam, tato prechadzka bola zatial najkrajsia, aku som tu za tych par dni absolvovala. Podotykam, ze radsej nechcem vediet, kolko kilometrov som nachodila, prezradim len, ze dnes mam v nohach 11 hodin prechadzky. Takze. Predstavte si siry Tichy ocean, okraj Sydney, obrovske utesy, brala, skaly, zelen a popri tomto vsetkom chodnicek spajajuci asi vsetky plaze nachadzajuce sa na jednej strane mesta. Moja trasa zacala v Clovely pri Clovely Beach, kde som rano 7:45 stihla este priliv. Vysku vln odhadujem na dobre 3 metre. Zopar „zufalcov“ sa snazilo chytat vlny na surfoch. Waw, obdiv, celkom ... read more
Tamarama Beach
Macka ide na Bondi Beach
Bondi Beach

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney January 16th 2011

„waaaw“,“ jeeeej“, „aha“,“ pozri“,“ to je super“,“ jeeemine“,“Eva, tak to je parada“, „koksooo“....vsetko pochopite, ked si precitate tento blog o mojom prvom dni v Sydney. Nech sa paci. Predstavenie sa zacina. Dnes som zistila, ze som sa zalubila. Ste zvedavi do koho? No predsa do Sydney. Vazeni, tak toto mesto ma dostalo. Je uzasne, multikulturalne, neskutocne, genialne, prekrasne, internacionalne, moderne a zaroven historicke a nenormalne vonave. Krasny nedelny den sa zacal po 16 hodinovom spanku fantastickymi ranajkami v miestnej kaviarnicke „Giulia Cafe“ na Abercrombie Street, ktora je jednou z najvychyrenejsich kaviarni v meste. Personal nenormalne milych ludi a tie porcie – daleko pradaleko maju od slovenskych...tri sme mali co robit s dvomi porciami...mnam Este kavicka Mocha „take away“ a hor sa spoznavat zakladne turisticke „vychytavky“ mesta. Poznavaci znak pre mna: Aber... read more
Macka a Harbour Bridge
Panorama Sydney
Macka a Opera House

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney January 16th 2011

Ako sa hovori, do tretice vsetko dobre. Odleteli sme. Let z Viedne do Mnichova trval len 45 minut, leteli sme malickym lietadlom typu Fokker 100, kde sa nas zmestilo fakt len zopar pasazierov v porovnani s tymi obrovskymi lietadlami, ktorymi sme leteli neskor. Cakanie zhruba 5,5 hodin v Mnichove bolo fajn, zabavili sme sa aj napriek tomu, ze letisko nema free Wifi (mozu sa hanbit ), ospravedlnilo ho snad len to, ze je nadherne. Fakt krasne letisko. Obrovske a vsade na letisku su kutiky s rozlicnymi druhmi kavy, cokolady a caju zdarma... Z Mnichova do Hongkongu trval let zhruba 11 hodin a vacsinu z neho sme prespali, zaspali sme hned po veceri a zobudili sa az nadranom hongkongskeho casu. Super lietadlo, koho to zaujima, bol to Airbus A340-600, ponuka filmov perfektna, moj vyber bol Eat, Pray, ... read more

Europe » Austria » Vienna January 13th 2011

...ako by som zacala...Odlet bol naplanovany nasledovne. Dna 12.1.2011 o 18:55 mal byt odlet z Viedne do Londyna. Prisli sme (cestujem totiz spolu aj s mojimi sesternicami) na letisko asi o 16:00, kde po chvilke cakania pred okienkom British Airways sme sa dozvedeli, ze nas let je zruseny, resp. ze bude meskat a my teda nestihneme naplanovany let z Londyna do Sydney cez Bangkok. Prebookovanie super, ziskali sme priamy let z Viedne do Bangkoku, bez ziadneho medzipristatia, avsak s odchodom v noci o 23:20. Povedali sme si, ok, prezijeme to, vouchre na papanie nam dali. V Sydney sme mali byt len o hodinu a pol neskor ako povodny let, takze co krajsie sme si mohli zelat. Banality typu, ze nas nase trio ani pre jeden let neposadili vedla seba, nebudem radsej ani spominat. Takze opat dohadovanie ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region January 11th 2011

...sobota 8.januar, vstala som pevne rozhodnuta, ze dnes je ten den. Treba si rozlozit veci na zem, aby som videla, co vsetko chcem napratat do kufra a potom to vsetko zbalit. Predstava fajn, realita uplne ina. Klasika – cela ja. V sobotu som zvladla akurat tak statie pred skrinou a vylozenie veci tak na 80%. To som este netusila, ze v nedelu sa dostanem do stresu vdaka mojej rodinke. Tak som pekne krasne v nedelu vecer pobalila veci do kufra a bolo. Zbalene. Mozem cestovat.... read more

Tot: 0.123s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 66; dbt: 0.0642s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb