Page 4 of VanCuscoTotBuenosAires Travel Blog Posts

South America » Peru » Cusco » Cusco September 7th 2011

Woensdag 7 september 2011 18u (tijdzone Cusco) – 1u (tijdzone België) Ons eerste dagje in Peru zit er al bijna op… Iemand van het project zou ons aan de luchthaven van Cusco komen ophalen…we wandelen de luchthaven uit en niemand te zien… Lichte paniek. Maar we bleken niet de enigen te zijn bij wie hun taxi er nog niet was, dus geduldig wachten… Twas al echt leuk om ‘mensen te kijken’. En dan opeens stond er een peruviaan (zijn naam is Romel) met een plaatje ‘Aline en Sofie ’. En dan met onze spullen de taxi in, naar ons appartement. Romel was de hele weg in het Engels maar aan het praten, was geen stoppen aan. We konden ook niet altijd volgen wat hij bedoelde, gewoon knikken en lachen. Snel onze spullen in het appartement en ... read more
Plaza de Armas
Kathedraal op Plaza de Armas

South America » Peru » Cusco » Cusco September 7th 2011

3u (tijdzone Cusco) – 10u (tijdzone België) Met een beetje stress vertrokken we gisteren richting Zaventem. Door de vele files waren we goed op tijd vertrokken en door onze geweldige chauffeur met filevrije route kwamen wel heel goed op tijd aan..oef  Onze 1ste vlucht naar Madrid had een half uurtje vertraging, hierdoor moesten we in Madrid minder lang wachten. Eigenlijk ideaal. Op het vliegtuig meisje ontmoet die voor een jaar naar Zuid-Amerika gaat. We moesten samen dezelfde vlucht naar Lima nemen, dus gezellig gekeuveld en spelletje gespeeld. Dan op het vliegtuig naar Lima, vertrokken met half uurtje vertraging..bezorgd ons al iets meer stress, want in Lima moeten we onze bagage afhalen van ‘den band’ en opnieuw inchecken op 2uur tijd…ach ja, we zien wel. Sofie heeft al heerlijk geslapen op het vliegtuig (met kussentje en ... read more

Tot: 0.066s; Tpl: 0.004s; cc: 3; qc: 43; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb