Ondřej Stejskal

Solar Aurelius

Povinné pole ty vole.

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok August 28th 2013

DEN 3. – Bangkok Po brzké ranní vstávačce vyrážíme do ulic. Čínská čtvrť se opět přes noc přestavěla, ale už nás to tolik nepřekvapilo. Cestou k molu a říčnímu expresu jsme si ve stánku koupili snídaňové ovoce. Na tácku zabalené žluté ovoce, tvarem připomínající rozkrojený květ a chuti podobné žlutému melounu. K tomu jsem tam viděl i nějaké kulaté ovoce, zabalené v síťce po 1ks aby se neotlouklo. Říkal jsem si to bude nějaká super hustá věc. Dvě koule jsem koupil … později když jsme to rozbalili zjistili jsme, že je to prostě jen obyčejné jablko … navíc chuti nevalné. Prostě sranda, hledášli exotiku na exotických místech, setkáš se s domovem J Nalodili jsme se na molu 4 a přejeli na molo č. 9. Musím říct, že tohle cestování lodí mě fakt bavilo. Jízda po řece ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok August 27th 2013

DEN 2. Bangkok 10 hodin letu je fakt dlouhých. Spát mi moc nešlo a pozorování osvětlených měst let tak úplně neurychlovalo. V Bangkoku na letišti v pohodě, žádné bloudění se opět nekonalo. Šli jsme s davem a v pasech jsme měli z poloviny vyplněnou vízovou kartičku, kterou rozdávali už v letadlech. Z poloviny proto, že jsme prostě fakt netušili co tak úplně tam do některých kolonek napsat. Pak se větvilo chodbení a jedna chodba šla na „visa on arrival“ a druhá už k pasovému odbavení. Dav šel k pasům … já jsem pojal podezření, že určitě musíme jít na arrival víza (v davu bylo i dost asiatů) Chvilku jsem váhal a pak jsem se zeptal místního policisty (byl-li to policista, páč uniformu tu mají všichni) … kouknul mi na pas … Czech rep. ok nepotřebuješ vízum, ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok August 26th 2013

Všechno začalo tím, že jsme se s přítelkyní Péťou chtěli zúčastnit výpravy do jižní ameriky, nicméně vzhledem k okolnostem se skupina na tuto výpravu vůbec nevydala. Tudíž jsme zkoumali různé alternativy, neboť já jsem JA zavrhoval kuli bezpečnosti. Přece jen to bylo pro nás oba poprvé co bychom byly někde dál, než u tálinskýho rybníka, jak říkával jeden pán v mém mládí. Přišla na přetřes čína, ale nakonec to vyhrálo Thajsko se svou user friendly vízovou politikou. Pečlivě jsem se na všechno připravoval, četl diskuse a sháněl informace, denně visel na Hedvábné stezce a učil se thajská slovíčka. Udělal jsem jakýsi itinerář, kde jsem se snažil prosazovat méně turistické destinace. Náš termín byl konec srpna cca 25 dní. Nebylo to ideální, neboť v tuhle dobu je v Thajsku monzun … někteří lidi mě strašili jak tam ... read more

Tot: 0.048s; Tpl: 0.003s; cc: 3; qc: 42; dbt: 0.0275s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb