Rikhanssen's Guestbook

10th February 2016

Super!
Hey Rik, Het is super om je blog te lezen! Fantastisch nieuws dat je zo'n leuke stage hebt weten te bemachtigen! Ik heb de glowworm cave even opgezocht en het ziet er inderdaad adembenemend uit. Heel veel succes met je stage en ik wacht rustig af tot je nieuwe interessante blog! Groetjes oet mestreech! Jelmer
From Blog: Gloeiwormen
15th January 2016

Kop op
Hey Rik, verhaal gelezen, mijn eerste woning in Spanje tijdens mijn stage was ook niet je van het. De details zal ik besparen. Gewoon op zoek gaan naar iets anders. Fijne dag vandaag en niet direct bij de pakken neer gaan zitten. René.
From Blog: De eerste dagen
14th January 2016

Hallo Rik, natuurlijk hoorde ik alle verhalen van Kirsten. En toch vind ik het ook heel fijn om alles in deze blog nogmaals te lezen. Ik heb ook foto's gezien van je kamer. Ik ben blij dat jij de stad en het land al aan het verkennen bent voordat Kirsten komt. Rik ik wens je een fijne dag toe, jij gaat beginnen en ik ga naar bed, en ook een fijn weekend toe gewenst! Ik kijk uit naar je volgende blog!liefs irene
From Blog: De eerste dagen

Tot: 0.051s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 28; dbt: 0.0246s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb