R mal ce's Guestbook

12th January 2009

en till pa vift!
haha, kul att lasa din blogg ocksa, att jagitne ar den enda som sitter langt hemmifran och forsoker forminska alla uppleveler till ord och rader. skriv mer!! jag vill veta!!/kram fran syrran
From Blog: Franska Alperna!
25th August 2007

snö!
Hej Jenny! Hur står det till med dig där i snön och hur går det med allting? Skulle vara så kul att höra av dig! kramar
From Blog: Falls Creek!
28th May 2007

Pirating låter ju nice
Jag fattar inte om du ser dessa kommentarer jag skickar...? men iaf; låter ju kul på båten trots sjösjuka, blir lite avis :P Men jag ska inte klaga, kom hem från Afrika för en vecka sen o det var rätt coolt också! Elefanter är ju häftiga sjur faktiskt =) Men med 200 konferensdeltagare är jag nu ganska folktrött. Hoppas du får ett roligt jobb, KRAAAAAAAAAAAM / Issa
27th May 2007

jenny penny!
Du verkar ju ha hittat hem i isengaard o rohan!!! hoppas allt är bra med dig/er :-)
From Blog: Sydon!
30th March 2007

Picture's
Hi Jenny there should be lots of internet cafe in the South island. So we can't wait to see some pictures of New Zealand. Spring, sunny and warm in Stockholm. Your neighbours miss your smiling face. Puss och Cram Anthony, Laure och Lucien
26th March 2007

Jenny Hi, I just got your blog today! Its good homework for me. I am at shcool learning Swedish this month....yep right (which is why I am replying in English). So you survived Byron Bay, and your on your way to NZ. All the top of the North Island is very beautiful.
From Blog: Brisbane!
20th March 2007

avundsjuk!!!
Åhh, vad avundsjuk jag är ( och den meningen komer jag nog att skriva flera gånger..)Men se till att lära dig surfa, det är coolt. (Armi, sv-läraren hade en hel utläggning idag om hur svårt det var...kul)...Vill också lära mig nån gång. Och nej, jag har inte börjat träna, gym känns inte som min grej men jag får se, det är så fasligt dyrt bara...Men jag ser framför mig hur du kommer hem sen alldeles solbrun, vältränad av surfing och med massor av fina saker....om du tänker komma hem visäga...
From Blog: Byron Bay
14th March 2007

Fiiiint
=D vad häftigt, verkar ju superbt:) lägereldar äger(fattar inte, jag försökte lägga till comments before, but det verkar inte funka =() Gullig häst, snöig. Spana hobbitar! slaget vid pellenors slätt ligger för mig i RoTK men vi vet ju hur det gick, så några borde det finnas att se! JAg drar till gotland i helgen, ska hälsa från dig;) Ha det! kram!
13th March 2007

=D värsta cowboytrippen
Hej Jenny, kul att läsa vad ni gör, låter jätteroligt. Och fint att det inte finns massa bekvämligeheter och skit som ugn å sånt! Lägereld äger! Säg till om ni ser en hobbit =) fast de ska ju egentligen vara i europpa :s... men de kanske flytta dit när europa överexploaterades. Ha det bäst, Kramar // Issa
4th March 2007

avundsjuuuuuk.....
Åh, vad härligt det låter, vi är så avundsjuka! Jag vill också se de där fladdermössen (farmor med) och ligga på stora badstränder...Farmor är glad att ni gick till akvariumet, för att det är så fint (mkt bättre än opera house säger hon). Hon säger också: "Glöm inte The Backs"- den del av Sydney som först beboddes. Men du har nog redan åkt därifrån och är på cowboyskolan nu, eller? Kommer du ihåg att ha hjäl som pappa sa... ;) Vi sitter här och mumsar på cashewnötter och ska snart äta pappas söndags-lamstek...Och våren är på väg och farmor har lagt av halkskydden (ta i trä) och fåglarna kvittrar! Vi väntar på vykorten! /Kram från Sandra och Farmor (ps: farmor råd: undvik King's Cross kvarteren....)

Tot: 0.026s; Tpl: 0.003s; cc: 14; qc: 14; dbt: 0.0143s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1010.4kb