Peeke's Guestbook

2nd July 2010

Fins avontuur
Amai seg, ge maakt nogal wat mee! Vodka, vuilbak-eten, internettrammen, zotte meiskes, kunstenaars, .... Dat het een avontuurlijk iets zou worden was te verwachten, maar dat het zo afwisselend boeiend(?) zou zijn, dat had je mss niet verwacht :-) Hier is het momenteel verchrikkleijk heet. Aan zee gaat het nog, maar in 't binnenland... ik denk dat uw zonnepanelen overwerkt gaan geraken, lol. Gisterenavond voor de eerste keer mijn visgerief terug uitgeprobeerd, maar zonder resultaat. Zondag is het wedstrijd, meedoen is vanzelfsprekend, een prijs winnen waarschijnlijk (overschot wordt verloot aan wie niets gevangen heeft, lol). Peter, het doet me echt plezier als ik zo in je blogs lees hoe goed je je plan trekt, hoe je echt goed inspeelt op wat zich aan mogelijkheden voordoet, hoeveel je te zien krijgt, hoeveel contacten je legt. Het zal dus niet anders kunnen dan dat deze trip een berg aan herinneringen, contacten, enz. oplevert. Ik ben razend benieuwd naar je foto's, want als ik het zo lees zal dat toch echt de moeite waard zijn! Ik hoop dat het mag voortgaan zoals het tot hiertoe gaat, dan zal elke dag zowat een feestdag zijn voor je denk ik :-) fietsen, van alles zien, vrij zijn.... Dit is een droombelevenis he? :-) Geniet ervan !! Tot later, Willy
From Blog: Tampere
28th June 2010

talinn
zalig je verhaal over Talinn. Echt mooi he die Middeleeuwse omwalling. 7j geleden zat ik er ook (alle, was ik nu al terug thuis ma soit) De Finnen zijn effectief een raar volkje, zal je nog wel merken. Geniet er nog van
From Blog: Tallinn
10th June 2010

tof !!
Goe bezig !! Tof om dit allemaal te kunnen lezen. Nog veel fun ! Herlinde
31st May 2010

Prachtig
Echt heel tof om je wedervaren zo te kunnen lezen. Vlot en boeiend geschreven se! Je hebt al wel een en ander meegemaakt hé. Regen, steil, maar ook mooie uitzichten, verse broodjes, hm :-) Goeie moed voor de verdee tocht hé!
27th May 2010

heyhey leuke bondige verslagjes al! internetten lukt precies wel vaak, als ge zo 4 maanden ons op de hoogte kunt houden zijde precies ni ver weg :-) toch nog probs me uw stuurzakje :-) kzie het al voor mij:-) veel rijplezier nog! annemie x
2nd June 2007

TRAP ZE!
Groetjes wij!
From Blog: 1ste trapdag

Tot: 0.045s; Tpl: 0.005s; cc: 9; qc: 9; dbt: 0.0315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 972.9kb