Peble's Guestbook

5th August 2008

?
Kunnen jullie mn comment uberhaupt wel lezen? Ikke niet namelijk, maar er staat wel dat er eentje geplaatst is?! Nja zal wel..! Ik weet niet hoe die wasbeer uit pocahontas heet! haha =P Groetjes!

Lekker weer dus!
Hoi Britt en Els, Zo te horen hebben jullie het goed naar je zin. Lekker weer! Hoe is de warmte daar? Goed te verdragen of is zo'n drukkende hitte. Wanneer gaan jullie weer door naar het volgende dorp of stad? Groetjes en ik vind het leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat. Zo kan ik op een afstandje toch een beetje meegenieten. Tante Tony
From Blog: Even tussendoor!

Goed weer!
Hoi Britt, Wat een leuke trip tot zover. Het lijkt ook prima te gaan met Lara he? We blijven je volgen. Groetjes, en veel plezier verder, Gerry
From Blog: De eerste dagen!
1st August 2008

Haaaaaa vakantiegangers! Hoe is het? Zo te lezen wel goed hea? Ben net weer twee uurtjes terug in het zonnige Nederland! We hebben in totaal 800 kmtjes gemaakt in mn polootje (haha ging gewoon 140 :O:O) mja.. de dorpjes lagen toch wel stukken dichter bij mekaar dan bij jullie, jeetje zeg als je iets ben vergeten gelijk weer voor 'n half uurtje de auto in .. heerlijk =P Mooie foto's .... lijkt me ook wel een super omgeving daar... en lara leert zo veel... ben benieuwd of ik het verschil zie als jullie terug komen, maar denk het zeker wel! En dan dat warme weer... daar hadden jullie helemaal niet op gerekent! Mooiste is dat het daar 's ochtends dus al warmer was dan hier en in Duitsland! hihi Nja bij ons dus in ieder geval geen "echt"scheiding of kapotte auto... zal jullie verhaal blijven volgen! Groetjes! Anne
7th July 2008

verkennen..!
Heyhey.... Eindelijk bijna weg..!! Laatste dingetjes regelen en gaan..! Ben nu al benieuwd naar de verhalen als jullie terug komen.. zal vast wel gekke boel zijn.. .en of Lara nog leeft natuurlijk.. ofdat ze misschien door de vissen gekidnapt is.. die waterrat!.. die kon niet beter op vakantie als in Zweden haha...! Als jullie tijdens jullie vakantie schrijven kan ik het niet lezen... pas in jullie laatste week heb ik zelf ook weer internet.. Veel plezier.. en we spreken elkaar nog voor jullie gaan..!
3rd July 2008

fijne vakantie
Hey mensen, fijne vakantie daar in en richting zweden. Heel vele plezier en mooi weer toegewenst van mij. ik lees je avonturen wel online. groetjes
2nd July 2008

Hi there!
Hallo daar! Ik wens jullie, nu ik nog in Nederland ben, veel plezier met jullie reis naar Denemarken en Zweden! Zelf ga ik dus Australiƫ verkennen... spreek jullie in augustus misschien weer? xxx Eveline

Tot: 0.225s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 30; dbt: 0.0299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb