Mister Peter's Guestbook

1st January 2010

Phil harmonica
Ja mal richtig geil,sieht aus als hättet ihr Spaß. Mario und ich auch wir waren jetzt für 3 Tage mit Rucksack im Wald,Mini AKB Survival-Training.Ohne Zelt bei -3°C.Am zweiten Tag habe ich nicht nur obligatorisch fürs Protokoll Dünnpfiff bekommen sondern auch Fieber,haben trotzdem noch draußen genächtigt. Vögel gebraten und wieder aus Bäumen ein Lager gebaut.Heute habe ich das AKB Geheimrezeptangewandt und Chili mit viel Vodka zu mir genommen.Geht doch! Have lot and lot of more Fun in the Sun.Now here 20cm Snow an its falling again. Greets da Mofo himself
1st December 2009

Hong Kong
Hong Kong was not so long just like a song ( about 5 minutes ). Maar Els, je hebt daar wel je vriendinnen ontmoet...... En zo te lezen genieten jullie volop van/op/in de Filipijnen! Je hebt weer mooie foto's en de rubriek 'wist je dat' gestuurd. liefs, moeders
27th November 2009

Servas Pedro, verfolge weiterhin gespannt deinen trip. Mein kurzurlaub in Ägypten war eine besondere Erfahrung. Dort is Hotel Isolation und null Kontakt zu Land und Einwohnern. Dafür hat Kitsurfen lernen unter sicheren Bedingungen geklappt (hatte schon gröbere Pannen und scary Momente). Sport is ideal mit Wellenreiten kombinierbar - kann sogar mit selben Brett fahren. Für meine Weltreise (irgendwann) gibts dadurch neue Möglichkeiten (wieder fest am planen). Schweinegrippe hatte ich auch. Eigentlich die angenehmste Grippe (niemand will dich im Büro sehen). Langsam kommt der Winter und ich bereit mich aufs Skitourengehen vor :-) auf welche email adresse kann ich dir schreiben um dir ausführlichere news zu erzählen? keep rolling Richie

Posing ?
Mooi verhaal en fraaie plaatjes! Het is wel duidelijk van wie die Chinezen dat poseren hebben afgekeken...

Mo Fried wontons
Hey guys. Another great post, and more great photos. Looks like China has a bit more going on for you than Mongolia. Enjoy some exotic street food for me. Later, KK

Good stuff
Hey Peter- really nice stuff. Looks like you are figuring out the new camera gear. Really like the shot of the little girl- very charming photo.
4th November 2009

Dag kienders, Wat een mooie plaatjes van China. Bij de eerste dacht ik :" Wat, is mijn dochter een Chinese prinses?" Staat je goed Els en Peter ook..... Vooral de foto van het badmintonnen doet me goed. Leuk dat je daar kon spelen. Ben alweer benieuwd naar de belevenissen en foto's in/van Japan! groetn, moeders

gaaaaaf
via moeder josé wordt ik geregeld gewezen op jullie trip fantastische foto's geniet nu van japan. zwanet
29th October 2009

foto's
He Peter Gave foto's: nummer 17, is die te koop? Veel plezier in China!
23rd October 2009

Servas alte Haut
So einfach so ein Zelt von aussen aussieht so wohnlich wirkt es von innen. Von der mongolischen Landschaft bin ich schon ein grßer Fan. Hast einen schönen Blog zusammengestellt. Halt uns weiter auf den laufenden. Ich fahr nächste Woche zum Wind/Kitesurfen nach Ägypten, dann schau ich wieder rein.
16th October 2009

geweldig wat jullie laten zien
prachtige fotos wat een onderneming ik wens jullie nog hele fijne tijd en geniet lieve gr. gerda
12th October 2009

Master P. and Els, pics are totally cool! Nice story as well! Did you wander around all by yourself or was it organised? Anyway, enjoy over there! Cheers, Arien and Monique
12th October 2009

That's what we call a good start!
What an extremes and probably things wel only get better and better travel wise. I thought 40 hours in a train is a pain in the ...., but at least we covered some ground! hehe Enjoy the rest of your trip, love to keep track of you two! xx
6th October 2009

Great Pics
Beautiful. Great light in some of these pics!
4th October 2009

Prachige foto's van Mongolië op naar China
Hallo Els en Peter, Jullie hebben Mongolië gehad en de foto's waren mooi, vooral die van de woestijn! Nu zijn jullie wrs al in China en kijk ik uit naar de foto's van dat land.... Ik wens jullie een hele mooie tijd daar. groetn, José
3rd October 2009

tante van Els
Hallo luitjes wat een belevenis zeg maken jullie mee. hele fijne gezonde tijd en veel geluk en plezier, groetjes Albert en Thérèse van uit Mariahout
3rd October 2009

Hallo luitjes
Hoe is het daar? Bevalt het een beetje in Mongolië? Nou, je mist hier niks hoor, behalve de herfstbuien. En Sinterklaas. Ik zal de schoen wel voor jullie zetten! Komt helemaal goed. Groetjes Margreet en familie.

prachtige foto's
Hallo allebei, Heb net de foto's ( met e-mail van Els ) en de foto's van Peter gezien. Prachtig! Eerlijk is eerlijk die van Peter zijn mooier maar dat kan ook niet anders met zo'n camera. Ik wens jullie een goede treinreis naar China. groetn, moeders

Handen
He Pedro, Nice pics, maarre... heb je wat aan je handen? Ze zitten altijd in je zakken op de foto. :D Anyway, goed te lezen dat jullie mooie avonturen maken. Enjoy!!! Lasse
2nd October 2009

wow, you too look completely zen. except for in the gym of course. i will check your blog regularly for updates. great to read about your adventures!
20th September 2009

hoeist daar in Mongolië?
Hallo Els en Peter, Hoe bevalt het jullie met z'n tweetjes in Mongolië? Ben benieuwd waar jullie nog heen gaan en hoop mooie foto's te zien op Peter's weblog. Hoop snel weer wat van jullie te 'horen', lezen....... groetn, moeders
19th September 2009

eindelijk in Mongolië?
Hallo Peter, Je bent dus aangekomen in Mongolië, 3 dagen geleden...... Ik hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat en vele mooie dingen gaat zien en meemaken! groetn, José
17th September 2009

See you on the other Side
Haudi Partner, i hope u enjoy our trip. Wish i was there to make funny things and we have to laughting all many times. Have a nice Trip Commander. Your Homo-Boys from Berlin ;o)
14th September 2009

Safe flight!
hey, goede vlucht! Geniet nog even van de Nederlandse lucht ;-) Enjoy and catch up later, xx
12th September 2009

photo
hey Peter!ur blogs and pictures are really cool.im a fan of thailand and planning to travel there this year..actually my question would be that how did you do this "old-look" pictures like in this entry?thanks a lot and have a good time levi
From Blog: Thailand 01

Tot: 0.439s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 32; dbt: 0.0856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb