Lions' Guestbook

26th July 2013

Happy birthday
Nogmaals proficiat met je verjaardag, maak er een mooie dag van. Pap is solidair met jou en heeft ook de haren af laten knippen. Liefs je ouders.
21st July 2013

Fijn om weer een berichtje te lezen, wat jullie al niet durven te eten!! Hier is het ook bloedheet, morgen misschien 35 graden, ik moet werken en merk er niet veel van. Jullie zullen wel genieten van dat eiland, en ik ben benieuwd hoe het duiken jullie bevalt. Het schijnt onder water geweldig te zijn. Geniet van de rust, misschien moeten jullie op het einde van de vakantie ook nog een paar dagen ergens relaxen. Dan komen jullie even tot rust om alle indrukken te laten bezinken. Groetjes van het thuisfront, let goed op elkaar. Veel liefs mam en pap
From Blog: Heaven & Hell
21st July 2013

From Blog: Heaven & Hell
17th July 2013

Ik weet niet of ik net op de juiste manier heb geantwoord, vandaar op deze manier. In elk geval veel plezier.
17th July 2013

Ah, super!! Zo te zien genieten jullie je suf,hhouden zo! X Tom en Rafke

Tot: 0.041s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 28; dbt: 0.0278s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb