Page 2 of Dzorz Travel Blog Posts

Europe » Switzerland » South-East » Scuol December 11th 2016

Vstali jsme ve 4:30, sbalili a vyrazili na cestu směr Scuol. Měli jsme před sebou přes sedm hodin cesty. Těsně po šesté jsme vyjeli, doma zanechali dva kocoury - Huberta a Chica. Tiberius byl oddělen a zůstal u Jarolímků. Okolo 8:30 jsme se se zbytkem rodiny Faitových setkali v Rozvadově ("staří" Faitovi byli již nastěhovaní v McDonnaldu). Vyrazili jsme tedy po krátké snídani na cestu. Do Scuolu, resp. do místa kde jsme bydleli - Tarasp Vulpera, jsme dorazili okolo druhé. Recepce byla zavřena a klíč od pokoje byl v uzavřeném trezoru. Následovala snaha dostat "vypáčit" trezor, kterou jsme po cca 20 minutách vzdali. Nastěhovali jme se zpátky do aut, kde následoval krátký oběd. Po tom, co si Jirka přečetl celou smlouvu, kde samozřejmě byl kód k trezoru s klíči uveden, povedlo se nám ubytovat, následovalo již ... read more

Tot: 0.044s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 31; dbt: 0.0282s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb