Annemiek Mulder

AMulder

Annemiek Mulder

(for English see below)

Hallo allemaal!

Welkom op mijn blog! 25 Augustus ben ik vertrokken richting Shanghai, waar ik aan Fudan University de master Chinese Business Law zal volgen. Op deze blog ben ik van plan jullie op de hoogte te houden van al hetgeen ik hier meemaak, en op korte termijn ook met foto's.

Groetjes,

Annemiek

Dear all,

Welcome to my blog! On the 25 of August I left for Shanghai, where I will be participating in the LLM Chinese Business Law at Fudan University. On this blog I plan to keep you up to date about the things I experience here, shortly also with pictures.

Annemiek

Asia » China » Shanghai » Jing'an September 7th 2014

Hallo allemaal! Allereerst wil ik even zeggen dat ik het superleuk vind dat jullie mijn blog lezen. Ik heb tot nu toe wel het een en ander gepost op Facebook (en daar hele lieve en leuke reacties op gehad), maar het leek me nu tijd om het een en ander ‘officieel’ te gaan vastleggen in een blog. Het zal nu wel even een flink verhaal worden met al hetgeen de laatste twee weken gebeurd is, maar ik ben van plan om vanaf nu elke week een nieuwe blog te posten. Twee dingen zal ik vandaag in ieder geval nog niet kunnen posten, en dat zijn: mijn adres hier in China en foto’s. Dat eerste omdat ik mijn adres weliswaar in het Engels al heb, maar nog niet in Chinese tekens, en daar hebben jullie niet zoveel ... read more

Tot: 0.045s; Tpl: 0.003s; cc: 3; qc: 30; dbt: 0.0241s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb