Cesta na Phu Quoc

Asia » Vietnam
December 13th 2013

Geo: 10.2072, 103.966

Ráno přijíždím do Rach Gie kolem sedmé, vysedám z autobusu a minivan nás rozváží do města. Spěchám za Marťou, abychom stihli trajekt. Naštěstí máme celkem časovou rezervu a tak ji můžu alespoň vytáhnout z postýlky polibkem. Balíme věci, kupujeme lístky na loď a jdeme do přístavu nedaleko od ubytování. Loď je již přistavená, ale ještě zbývá několik minut do odplutí, tak si dáváme v přístavu ještě rychlou snídani a jdeme se nalodit. Jen to začne houpat, pomalu usínám. Ne úplně, ale trošku dřímám znaven cestou z Can Tho. Naštěstí má Martínka načtené, že si musíme na lodi koupit lístky na autobus z přístavu do hlavního města Phu Quocu, takže kupuje lístky a můžeme v klidu odpočívat. Po příjezdu hledáme autobus, což není zas tak obtížné a jedeme směr Duong Dong. Vystupujeme prakticky v centru města a hned narážíme na půjčovnu motorek. Jdeme se jen tak informativně poptat na cenu a za několik málo minut odjíždíme na dvou motorkách hledat ubytování 😊. Ptáme se v ruzných resortech, ale všude je cena vyšší než bychom si představovali. Nakonec končíme v jednom hezkém resortu, kde chtějí za noc 20$. Není to málo, ale je to se snídaní, takže to v porovnání s konkurencí docela jde. Po ubytování a první koupeli v moři sedáme na motorky a jedeme se podívat po nejbližším okolí a do přístavu na východní straně ostrova. Cestou zpátky se stavujeme kouknout na vodopád, pod nímž jsme se neudrželi a museli jsme skočit do vody a trochu se osvěžit i přes to, že jsme neměli plavky. Když jsme se vrátili k motorkám, začalo se už pomalu stmívat a my vyrazili zpět do hotelu. Večeře, ještě jedno koupání s medůzkama, které nás malinko potvory popálily a jdeme spinkat.

Tot: 0.053s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 26; dbt: 0.0208s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb