Fotoserie Motorrad

Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
March 18th 2015
Published: March 18th 2015

In de Parel van het verre Oosten, Ho Chi Minh, wonen 8 miljoen inwoners en zijn 5.5 miljoen motorfietsen geregistreerd. Schijnbaar is dat nog niet genoeg, want onze twee hebben wilde een verkoper ook nog kopen.
Ik was blij toen we ze gekocht hadden, ik was elke keer blij als ze het weer deden en ik was blij toen we ze verkocht hadden. Nadja had een complexere en emotioneler band met de motoren, haar gevoelens voor hen gingen op een neer als in een achtbaan. Het gevoelsspectrum ging van sceptisme naar stress, angst naar plezier, maar ook spanning en extase, die zich in luid gezang uitte. Een haat-liefderelatie met een emotionele scheiding.
Gelukkig hebben we de foto's nog.

In der Perle des fernen Osten, Ho Chi Minh wohnen 8 Millionen Einwohner und sind 5.5 Millionen Motorräder registriert. Scheinbar genügt das noch nicht, weil wir haben einen Käufer für unsere 2 gefunden.
Edward war froh sie gekauft zu haben, war froh wenn sie wieder funktonieren und froh sie verkauft zu haben. Meine Beziehung zu den Motorrädern war etwas komplizierter und sehr emotional, zu vergleichen mit einer Achterbahnfahrt. Das Spektrum geht von Skepsis zu Stress, Angst und Frust aber auch zu Freude, Aufregung und Extase, die sich in lautstarken Gesängen äußerte. Eine Hassliebe mit schmerzhafter Trennung.
Zum Glück haben wir die Fotos noch.

Tot: 0.112s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0465s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb